Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – AquaCaraş şi-a modificat organigrama cu scopul eficientizării şi îmbunătăţirii serviciilor oferite.

Luni, 20 ianuarie 2020. AquaCaraş organizează o conferinţă de presă. Directorul general, Gheorghe Filipescu, vrea să prezinte strategia societăţii, măsurile pe care le-a luat şi le va lua pentru a schimba imaginea şi eficienţa. Sala de şedinţe este frumos amenajată, oferta de crănţănele şi răcoritoare e bogată. Reprezentanţii mass media ajung, se aşază şi conferinţa începe. Filipescu vorbeşte de realizarea principală din mandatul său, diminuarea pierderilor. S-a achiziţionat un dispozitiv care detectează branşamentele ilegale şi scrugerile. Şi aparatul chiar şi-a făcut treaba. A costat 13.000 de euro, dar cică şi-a scos banii încă din prima săptămână. Nişte hoteluri din Herculane se pare că au fost primele „victime“ ale dispozitivului. S-au recuperat nişte bani şi s-au detectat „scurgerile“. Pe viitor, atenţie la branşamente că nu mai ţine povestea! Epoca asta s-a încheiat.

De asemenea, Filipescu a vorbit şi despre contractele dintre societatea pe care o conduce şi diferite firme de construcţii, contracte pe care el spune că nu le-ar fi semnat niciodată. De ce? Pentru că toţi constructorii au doar drepturi, dar obligaţii ioc! S-au desfiinţat posturi de şefi de exploatare şi şefi de sectoare.

Mai aflăm că la Caransebeş, unde curge cu sesizări, calitatea apei este monitorizată atent, se iau probe de 3-4 ori pe zi, se tratează cu cele mai performante substanţe şi motivul principal al problemelor este vechimea fabricii de apă şi a instalaţiilor sistemului. Alt obiectiv este de achiziţionarea utilajelor necesare intervenţiilor. Suntem asiguraţi că pe viitor lucrările vor fi frumos semnalizate, împrejmuite cu garduri şi cu bandă de semnalizare, toate inscripţionate frumos cu logo-ul firmei.

Pe urmă conferinţa ia o turnură ciudată. Se prezintă cifre, contracte reziliate, firme care au plecat lăsând gropile în grija ploii etc. Filipescu pare un manager eficient şi bine intenţionat. Dar parcă vrea să ne spună prea multe deodată. Se cam sare din una-n alta, jurnaliştii încep să pună întrebări, oamenii încep să se întrerupă şi să intervină unii peste alţii. Devine amuzant, dar parcă un pic prea lung. Întregul show durează o oră şi 40 de minute. Americanii au ajuns la concluzia că un episod de soap-opera trebuie să aibe între 40 şi 50 de min. Ce-i mai lung de atât se pare că plictiseşte. Încep să subscriu la teoria asta. Cu ajutorul Lui Dumnezeu, conferinţa se termină. Se anunţă că se va organiza câte o conferinţă pe lună. Sper că asta a fost doar pilotul serialului şi că la episoadele propriu-zise se va ţine seama de studiile americanilor. Alea cu 40-50 de minute. Pentru că de la AquaCaraş vrem să vedem pe stradă eficienţa, nu la conferinţe de presă.

Oricum, vom mai reveni cu amănunte din conferinţa telenovelă. Însă nu vrem cifre şi strategii, vrem lucrări de calitate şi care să fie finalizate la timp. Nu în ultimul rând, vrem apă curată, pentru că… apa este viaţă, nu-i aşa?

JCS-Flavius Militaru

2 Comments

  1. Stimate domnule Filipescu,
    Stimati domni directori de la AquaCaras,

    Vreau sa va ajut cu un sfat;
    daca tineti lunar conferinta de presa,ar fi bine pentru imaginea firmei
    care o conduceti,sa aveti pe masa numai carafe cu apa de la robinet.
    D-voastra santeti cei mai indreptatiti sa faceti reclama produsului
    pe care il vindeti!
    Ce se vede in fotografie de baut pe mese ,face un deserviciu Aqua Caras!

    Cu stima !

  2. Andrei Borcean Reply

    Felicitări, un Director gospodar care face foarte buna treabă la Aquacars, societatea are nevoie sa fie condusa de un asemenea om și direcția formidabila spre care se îndreaptă dovedește că Gheorghe Filipescu este omul potrivit ! Stimă și mult succes !

Adaugă comentariu