Caraş-Severin, Romania

CARAŞ-SEVERIN – Societatea reşiţeană riscă să piardă contracte importante şi cere CFR şi autorităţilor să urgenteze repararea căii ferate din zona Cornuţel Banat!

Duminică, 13 septembrie, în jurul orei 13.30, trenul încărcat cu semifabricate țaglă țeavă, 1308,5 t, expediat pe relaţia Reşiţa Nord– Slatina, de către TMK-Reşiţa SA., a deraiat în apropierea staţiei Cornuţel-Banat, aflată între staţia Reşiţa Nord şi Caransebeş.

Ca urmare a incidentului feroviar produs, TMK Reșița întâmpină greutăți mari în onorarea cu comenzi a uzinei de țevi TMK Artrom Slatina, precum și aprovizionarea cu fier vechi a oțelăriei din Reșița.

„Sunt întârzieri la onorarea comenzilor aflate în execuţie atât pentru societatea noastră, cât mai ales pentru TMK-Artrom SA, care are angajate comenzi cu clienți din piața europeană care țin foarte mult atât la calitatea cât și la punctualitatea livrărilor acestor comenzi. Acest fapt poate genera pierderi financiare însemnate și totodată pierderea de clienți, care în contextul actualei pandemii Covid sunt atât de greu de găsit. În acest moment, producţia realizată a societăţii noastre nu mai poate fi livrată conform comenzilor, deoarece nu se poate circula pe linia pe care s-a produs evenimentul. Prin urmare, rugăm autorităţile şi CFR să refacă mai urgent infrastructura feroviară din acea zonă, astfel încât să se poată relua circulaţia pe acest tronson“, ne-a declarat directorul TMK Reşiţa, Romulus Ioan.

JCS- Nina Curiţa

FOTO: FNFMCV

1 Comment

  1. ….nu pierde nimic…vorba multa…in orice firma serioasa ar trebui exista un stoc tampon pentru situatii neprevazute (vezi situatia de fata)…s-a inventat si transportul (daca este urgent) si pe „roti”…sau „ocolitor” pe relatia Timisoara ..dar acolo costa bani…

Adaugă comentariu