CARANSEBEȘ – Proiectanții care elaboreaza Studiul de Fezabilitate pentru tronsonul de drum de mare viteză Domașnea-Caransebeș au anunțat că vor lua în calcul solicitările Primăriei Caransebeș. Nu pe toate însă!
Municipalitatea consideră Aeroportul Caransebeș un punct central în alegerea variantei optime de traseu. Măcar din acest punct de vedere, pare că proiectanții vor lua în calcul posibilitatea ca „tronsonul Domașnea-Caransebeș sau tronsonul Caransebeș-Lugoj să ocolească Aeroportul la est de acesta, astfel încât să nu blocheze posibilitatea extinderii pistei”. Mai mult, spun proiectanții, se va analiza și dacă punctul final al tronsonului Domașnea-Caransebeș se va realiza înainte sau după aeroport.
O altă solicitare a Primăriei Caransebeș a fost cea a unor noduri rutiere la intersecția drumului de mare viteză cu drumul județean DJ608A și în dreptul zonei industriale (foto). Aici se va ține cont de un studiu de trafic și nu va fi aleasă decât o singură variantă, potrivit acelorași proiectanți: „Se vor propune două variante de noduri rutiere, una cu descărcare în zona industrială a Caransebeșului (foto) și una cu descărcare în drumul județean DJ608A. În funcție de valorile de trafic rezultate, se va stabili amplasarea finală a nodului rutier în zona Municipiului Caransebeș.”
Ultima dorință a municipalității caransebeșene a fost cea a realizării unui drum de legătură cu 4 benzi între descărcarea drumului de mare viteză și Varianta Ocolitoare Caransebeș (foto), însă solicitarea a fost tranșată rapid de proiectanți: „Nu face obiectul contractului!”
Reamintim că pentru lotul 3 Domașnea-Caransebeș, proiectarea și execuția lucrărilor au o durată de realizare de 24 de luni.
JCS-R.M.
1 Comentariu
Este vorba despre un studiu, nu de varianta finala. Acest studiu poate fi contestat, un srl nu poate decide in numele statului. Este plin de balarii.