CARAȘ-SEVERIN – Edilul Reșiței acuză funcționarii instituției de frânarea proiectului și speră să reușească deblocarea cu ajutorul ministrului Grindeanu!
Unul dintre proiectele majore ale administrației municipale se confruntă cu frâne birocratice, puse de funcționarii CFR Infrastructură care, la rândul lor, îi presează pe cei ai Reșiței, acuzându-i de presiuni și abuz în serviciu…
Primarul municipiului Reșița, Ioan Popa, a explicat: „Calea Ferată Timișoara-Voiteni-Berzovia-Reșița este frânată sistematic de funcționari din interiorul CFR Infrastructură. Ultimele informații pe care le am de la colegii mei de la Proiecte sunt că au fost sunați că facem presiuni, că facem abuz în serviciu. Ne frânează foarte mult! Sper, cu ajutorul lui Sorin Grindeanu, să reușim să deblocăm. De fapt, aici mai avem un pas, avizul tehnico-economic al lucrării, după care putem să scoatem la licitație lucrarea propriu-zisă. Am scos și am obținut un aviz CTE de la CFR Infrastructură în aprilie, și în toată perioada asta am aflat, după luni de zile, că trebuie să scoatem ceva din lucrări, legat de niște automatizări electrice. Le-am scos și pe alea, și încercăm să obținem un alt aviz.“
Edilul municipiului de pe Bârzava crede că ideile lui Ilie Bolojan ar putea fi soluția pentru debirocratizarea și schimbarea în bine a celor de la Căi Ferate. „CFR Infrastructură este o instituție inerțială, despre care – ați văzut, nu vrea să facă politică acum – Ilie Bolojan, bunul meu prieten, primarul de Oradea, a spus că sunt instituții care frânează foarte mult. Acolo trebuie făcut un pic de rânduială, trebuie scuturat un pic copacul și să ajungă în funcții pe domenii cheie oameni care vor să facă treabă!“, a încheiat Nelu Popa.
JCS-A.M.
3 Comentarii
Abuzurile de tot felul au fost și sunt pe ordinea de zi prin ale noastre instituții locale
Intre Lugoj si Timisoara se circula cu 30 km pe ora Ar trebui inchisa calea ferata nu sa-si bata joc CFR de platitori.Au ramas numai trantorii.
Soluția Grindeanu mai e valabilă vreo 3 săptămâni iar el e prins cu campania electorala și cu negocierile pentru ciolan, deci pică. Bolovan nu are nicio șansă cu Ciolacu (după renumărare) sau cu Georgescu deci pică și asta. Singura soluție închiderea transportului pe calea ferata între Reșița și Timișoara și revenirea la transportul rutier cu autobuzele care vor fi scoase din traficul urban la introducerea celor electrice.