Caraş-Severin, Romania

CARANSEBEŞ – Circulaţia rutieră pe traseul variantei ocolitoare a municipiului Caransebeş km 0+320 – 9+158 se menţine închisă, în vederea executării lucrărilor de reparaţii la pod km 7+37, potrivit Companiei Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.

Restricţia este valabilă până pe 31 septembrie 2013, precizează comunicatul Companiei. Participanţii la trafic au la dispoziţie rutele alternative recomandate pe direcţia Timişoara-Bucureşti pentru desfăşurarea traficului cu masa mai mare de 3,5 tone: DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş; DN 68 Caransebeş – Haţeg; DN 66 Haţeg – Simeria. DN 6 Timişoara – Lugoj – Caransebeş; DN 58 Caransebeş – Reşiţa – Anina; DN 57 B Anina-Bozovici – Iablaniţa (Intersecţie cu DN 6).

CNADNR recomandă ca, în punctele de frontieră, traficul de tranzit cu masa mai mare de 3,5 tone să fie dirijat şi pe alte rute. Dirijarea şi informarea participanţilor la trafic vor fi realizate prin semnalizare verticală rutieră. Şoferii sunt rugaţi să respecte semnalizarea temporară corespunzătoare închiderii circulaţiei. Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA, la numerele de telefon 021/9360; 021/264.33.33; 021/264.33.34 sau accesând pagina de internet a CNADNR.

7 Comments

  1. Referitor la data estimata de CNADNR cu privire la reluarea circulatiei pe centura Caransebes rezulta faptul ca centura Caransebes se deschide traficului la ,,Sfantul Asteapta”, deoarece luna septembrie are 30 de zile si soferii de TIR vor astepta ziua de 31 septembrie ca sa circule pe centura, deci este clar ca CNADNR-ul lucreaza dupa termene si calendare de pe planeta Marte, iar referitor la rutele ocolitoare nici de aceasta data nu s-au pus de acord cu Politia Romana care de la bun inceput a dat rute clare pentru relatia Timisoara-Bucuresti si retur adica Timisoara-Voiteg-Resita-Anina-Bozovici-Iablanita-Orsova-Bucuresti si retur. Ce sa cauti cu TIR-ul pe la Lugoj-Caransebes cand vii dinspre Timisoara daca totusi vrei sa ocolesi taxa si sa mergi pe Resita- Anina, este clar ca cei de la CNADNR ii intereseaza doar propriile interese si atat.

    • exact….trebuie anuntati soferii de la bun inceput pe ce cai ocolitoare sa circule….nu sa i aduci pana in caransebes si apoi sa le fortezi mana sa plateasca taxa

      • Sunt semne de ocolire pentru camioane (spre Iablanita de exemplu), dar daca le-ar vedea si manivelele….

  2. ,,NU INTELEG CE ATATA GRABA,CENTURA CARANSEBESULUI SE VA DA IN FOLOSINTA IMPREUNA CU CEA DE LA DOMASNEA ,,

  3. S-au modificat rutele ocolitoare pentru cei care nu doresc sa plateasca birul din Caransebes astfel : pentru relatia Timisoara-Bucuresti; Timisoara-Voiteg-Resita-Anina-Iablanita-Bucuresti, Timisoara-Lugoj-Ilia-Bucuresti si pentru relatia Bucuresti-Timisoara; Bucuresti-Iablanita-Anina-Resita-Voiteg-Timisoara, CNADNR-ul a montat panouri de orientare suplimentare la intersectiile A1 cu DN6 si DN6 cu DN57B, rutele acestea sunt postate si pe site-ul CNADNR la rubrica situatia drumurilor.

  4. Sunt curios ce fac cu soferii straini , stiu sigur ca platesc in euro (25-30 de euro), chitanta o primesc in lei , nu stiu cat e de legal, si cu diferenta de la cei 100 de lei ce se intampla?????? , cred ca e bataie sa obtii un post la punctele de incasare!

Adaugă comentariu