Caraş-Severin, Romania

Constantin Truşcă ne scrie pentru a se plânge de soarta unui telefon mobil.

Stimată redacţie, am încercat să rezolv o problemă pe toate căile legale, dar am intrat într-un impas. Am achiziţionat un telefon mobil care a avut probleme şi, pentru că era în perioada de garanţie, în prima zi a lunii aprilie a.c., l-am dus în magazinul de unde l-am cumpărat. Constatarea a fost făcută de către angajatul magazinului (aspect folosit şi cu probleme de utilizare) şi trimis în service. După circa zece zile de la expediere am fost contactat de angajaţii service care mi-au transmis că aparatul a suferit un şoc mecanic într-un colţ şi, ca atare, am pierdut garanţia. Or, în condiţiile în care telefonul nu mi-a căzut din mână sau nu a fost lovit, iar la constatarea din magazin nici vorbă de şoc mecanic, am rămas contrariat când mi s-a propus să plătesc o sumă cuprinsă între 300 şi 550 de lei pentru a achiziţiona un alt telefon. Am solicitat aparatul meu, funcţional, aşa cum ar trebui să fie unul aflat în termenul de garanţie. Mi s-a explicat faptul că „nu contează constatarea magazinului“. În data de 23 aprilie m-am deplasat la magazin pentru a prelua telefonul dar am primit o fotografie cu un aparat a cărui carcasă era spartă (aşa cum nu fusese atunci când l-am predat). Cu o copie de la constatarea service am depus o sesizare către Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor. Acum aştept să primesc un răspuns…

Constantin Truşcă