Caraş-Severin, Romania


CARAȘ-SEVERIN – Directorul de la Drumuri Județene Caraș-Severin nu a mai așteptat să fie demis de noul președinte al Consiliului Județean, Romeo Dunca, și a plecat singur, solicitând încetarea raportului de muncă cu data de 3 noiembrie!

Dunca îi ceruse lui Gabriel Stika imediat după ce a câștigat alegerile să demisioneze, nemulțumit fiind de Direcția de Drumuri Județene Caraș-Severin, instituție pe care a considerat-o un simplu intermediar. „Este un simplu intermediar între Consiliul Județean și companiile care realizează lucrări de întreținere și reparații. Nu are o secție de drumuri, nu are bază de întreținere, nu are nici măcar un singur utilaj în dotare sau un muncitor care să facă muncă fizică pe rețeaua de drumuri județene. Această direcţie este doar o modalitate prin care Consiliul Județean evită să își asume anumite responsabilități. O să desființăm acest ombilic intermediar”, spunea Dunca la finalul unei întâlniri cu Gabriel Stika.

Mai mult, noul șef al CJ i-a reproșat acestuia și că din calitatea sa de șef al DDJ CS contracta lucrări cu fosta firmă unde fusese angajat, pe care tot Direcția de Drumuri Județene le verifica și apoi le plătea.

Fostul de acum șef al drumurilor județene Gabriel Stika spune însă că nu e vorba de nicio demisie: „Actul depus de mine nu este demisie, este o solicitare de încetare a raportului de muncă prin acordul părților. Este cu totul altceva decât demisia. Nu am avut niciun motiv moral sau profesional de a demisiona”!

Stika era directorul de la Drumuri Județene Caraș-Severin din 2017.  Locul acestuia va fi luat pentru moment de Florin Nedelea, care a mai ocupat această funcție, temporar, înainte de numirea lui Stika.

JCS-N.C.

9 Comments

    • Cunoastem stilul,practicat si de onor Dom Primar !Dam afara ca nu sunt buni cei vechi, sunt incompetenti si nu isi au rostul si angajam pe ai nostri, specialisti de super clasa, eventual si profi de sport, pentru ca ao o calitate de baza- AU CARNETUL GALBEN, restul , nu conteaza absolut deloc! Asa ai aici la drumuri, acum isi justifica existenta structura, directia respectiva ! „”DREPTATE LIBERALA „”!

      • Ca asa e stilul tuturor, stim asta. Dar acum pe bune, circul prin tara cu masina destul de des, dar nu in exces.
        Drumuri asa proaste ca in caras severin, vezi mai rar. Sa nu ma intelegeti gresit. Nu sunt DN-urile bune, dar drumurile prin Caras sunt un dezastru.
        Am facut itp-ul in aprilie. Pt ca nu concep sa dau spaga, mita pt nimic, inainte de itp, am fost la service sa o verifice sa nu ma intoarca ala la itp cum am patit-o acum 2 ani pt ca nu tinea bine frana de mana. Corect.
        Dupa ce am schimbat tot ce trebuia pe la roti, am luat itp-ul. In mai am venit in jud Caras dupa lockdown si in putinele drumuri facute prin caras severin, in luna septembrie a trebuit sa schimb din nou pe la roti piese consumabile ce se strica cand dai in gropi.
        De aia platim roviniete sa stricam masinile si apoi cand i te plangi lui stiuka asta, el iti spune sa dai institutia in judecata.
        Normal ca iti spune asa cand e pus politic acolo.

        • Cine stie ce rabla conduci ? Da , drumurile sunt proaste, dar se poate si mai rau, crede-ma ! Tare-ti place sa iti bati joc de numele omului ! Stai pe pace ! A fost si el un pion, acolo, acum e minunat cu Nedelcea la timona !

          • „Rabla” mea este o masina care nu are nicio piesa de la dezmembrari pe ea. Cand schimb ceva, schimb cu nou si incerc sa fie original, nu after.
            Chiar daca e mai veche, iti dai seama ca nu e rabla pt ca am fost intors o singura data la itp. Si nu m-am dus mereu cu ea verificata inainte. Mita , spaga nici nu se pune problema.
            Pe drumurile noastre schimbi la roti oricum. Nu conteaza ca e din 2017 sau 2007 masina.
            Imi place mie ce iti place si tie, dar eu fac caterinca de aia care merita.

          • @ avl FCRB! MODESTULE…si emitatorule de caterinca de calitate !Daca nu te lauda nimeni, macar tu sa te autolauzi !Imi place despre tine ! Maxim !

  1. Nici o problema, ca il ia Bejerita inapoi, doar au facut atatea furtisaguri impreuna si inainte la firma, si cat a fost sef la drumuri. Hai, Dunca, tine-te de cuvant si arata de ce sunt drumurile din judet asa cum sunt, cele mai proaste din tara.

  2. Desfiintarea Ddj-urilor si a cnair, ca cea din ultima e la fel ca ddj-urile din tara, doar la un nivel mai mare. Mai multi bani de plimbat din stanga in dreapta si alte salarii, fata de la ddj.

  3. Este adevarat ca drumurile judetene nu sunt intr-o stare foarte buna dar, intodeauna trebuie inceput cu bugetul, adica, cu banii. De cati bani s-au dat de la guvern prin diferite programe catre bugetul CJCS impreuna cu fondurile proprii s-a facut si bugetul DDJ CS din care s-au facut lucrarile efectuate in ultimii 2-3 ani. Sunt lucrari de reabilitare, modernizare, ranforsari, lucrari de intretinere si calamitati, care insumeaza cam 50% din reteaua de drumuri judetene din Caras-Severin, precum si activitatea de deszapezire. E adevarat ca nu tot ce s-a facut a fost perfect si e loc si de mai mult si de mai bine dar, … dar, s-au facut cu mult mai multe lucrari si cu mult mai bune decat in ceilalti ani, asta pentru cine are ochi sa vada si vrea sa vada si este obiectiv. In rest solicitarea pentru „demisia” sau încetareaa raportului de muncă prin acordul părților, este un pas facut cu stangul de catre noua conducere a CJCS si e pacat.

Adaugă comentariu