Caraş-Severin, Romania

REȘIȚA – Trecerea la o bandă pe sens enervează pe unii, dar primarul nu vede în asta o problemă. Asta deoarece, în 25 de ani de când în zonă există fabrica de macaroane, primarul a văzut mai mereu una dintre benzi ocupată de camioanele parcate!

De aceea e de părere că lumea ar trebui să înțeleagă că pe două benzi se poate lucra la fel ca pe patru. Mai ales că, la nivel european, este tendința de a frâna circulația cu mașini individuale și a stimula folosirea mijloacelor de transport în comun și a celor alternative. „Am făcut locuri de parcare, iar între cele două benzi există refugii care pot fi folosite de șoferi în cazuri de necesitate.”, a declarat Popa.

În mare parte, stratul final a fost turnat, cu excepția unor zone unde se mai fac traversări și lucrări de semaforizare. Problema în zonă a fost legată de canalizarea apelor pluviale printr-un sistem bazat pe preluări efectuate în bordură. Sistemul a fost introdus mai întâi pe străzile din zona Luncă, acolo unde și-a dovedit eficiența. Pe Calea Timișoarei sunt prea puține orificii care să preia apa, dar primarul a dat asigurări că vor fi identificate punctele unde este necesară suplimentarea acestora. În acest fel, problema va fi rezolvată așa cum s-a procedat pe Bd. Republicii.

Primarul s-a referit și la lucrările aflate în execuție la sistemul de apă și canal din zonă. „Aceste lucrări sunt executate de firma fratelui lui Ioan Crina. Așadar dl. Crina n-are nicio legătură cu firma fratelui său, acolo unde sunt noroaie și nu se respectă proiectul tehnic!”, a încheiat Ioan Popa.

JCS-Ionel Ivașcu