Caraş-Severin, Romania

CARAŞ-SEVERIN – După apariția în Jurnal CS și Caon a articolului „A6 va sparge pista Aeroportului Caransebeș?”, Ministerul Transporturilor a modificat Masterplanul de Transport al României!

În varianta inițială a Masterplanului, autostrada A6 trecea exact prin mijlocul pistei aeroportului, ceea ce l-a făcut pe omul de afaceri Gabriel Olariu, cel care se ocupă de Aeroportul Banat Caransebeș, să tragă un semnal de alarmă: „Ori este o greşeală, ori au un plan de care nu spun. Eu vreau ca A6 să existe, ar ajuta toată zona, deci şi pe mine, dar nu să treacă pe mijlocul pistei. Eu vreau să lungesc pista la 3600 de metri, dar dacă ei îmi trântesc autostrada pe mijloc, ce fac?”.

Iar articolul JCS/Caon nu a rămas fără urmări, fiind citit la cel mai înalt nivel, astfel că după doar câteva zile Masterplanul a fost modificat în așa fel încât A6 să nu se mai intersecteze cu pista aeroportului. Ceea ce l-a bucurat nespus pe Olariu, care ne-a precizat că a discutat cu ministrul de Interne, Marcel Vela, șeful MAI întrebându-l dacă e sigur că autostrada A6 trece prin aeroport, ceea ce omul de afaceri a confirmat. „În urma articolului publicat cu câteva zile mai înainte în legătură cu traseul A6 în zona Aeroportului Banat Caransebeș, pe harta interactivă de pe site-ul Ministerului Transporturilor traseul este modificat și nu mai intersectează pista Aeroportului Banat Caransebeș. Vă mulţumesc pentru articolul obiectiv şi echilibrat care a contat”, ne-a declarat Gabriel Olariu.

Încă o dovadă că ceea se publică în Jurnal CS și Caon chiar contează, spre nemulțumirea unora…

JCS-Nina Curiţa