CARAŞ-SEVERIN – Inspectoratul Teritorial de Muncă din Caraş-Severin lansează aplicația mobilă denumită „Inspectia Muncii“, ca instrument de lucru util angajatorilor care folosesc zilieri în activitatea pe care o desfășoară.
Ca urmare a înființării, începând cu data de 20 decembrie 2019, a Registrului electronic de evidență a zilierilor, ca modalitate de transmitere a datelor privind evidența acestora, Inspecția Muncii pune la dispoziția beneficiarilor o aplicație mobilă, care va putea fi utilizată de către toți angajatorii care folosesc ca forță de muncă zilieri, în conformitate cu prevederile legii privind exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de către aceștia.
Beneficiarul/utilizatorul are obligația să înfiinţeze, să completeze şi să transmită Registrul electronic de evidenţă a zilierilor, precum şi să înregistreze în acest registru toţi zilierii cu care exercită activităţi cu caracter ocazional, să transmită registrul electronic, zilnic, înainte de începerea activităţii de către fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu beneficiarul. Toate informațiile necesare unui utilizator al aplicației mobile „Inspectia Muncii“ se vor putea obține accesând site-ul acestei instituţii.
De asemenea, ITM Caraş-Severin recomandă tuturor utilizatorilor acestei aplicații să parcurgă, în întregime, manualul de utilizare precum și termenii și condițiile de utilizare a acestei aplicații.
JCS-N.M.