CARAȘ-SEVERIN – Despre ele i s-au plâns cărășenii șefului județului, care promite să schimbe fața Caraș-Severinului până în 2028. Fără tăieri de panglici și fără festivisme!
La preluarea mandatului, în noiembrie anul trecut, Silviu Hurduzeu, președintele Consiliului Județean, a declarat că se va acționa prioritar pe infrastructura rutieră, constatând că „drumurile reprezintă problema cea mai mare a Banatului de Munte. Din păcate, resursele nu sunt la nivelul la care ne-am dori! Dar, chiar și în aceste condiții mai dificile, încercăm să facem în așa fel încât cărășenii să simtă o îmbunătățire. Cărășenii îmi scriu adesea că își doresc asfaltarea unor drumuri județene ciuruite sau greu practicabile. Sigur că m-aș bucura să le putem face pe toate cât se poate de repede. Și la fel de serios sunt și în angajamentul pe care mi le-am luat că, până în 2028, fața județului se va schimba!“
Chiar în contextul actual național, al constrângerilor bugetare, șeful județului promite să „facem tot ce ține de noi! Poate sună cinic ca, după 35 de ani, să mai cerem răbdare din partea cetățenilor, dar am încredere că suntem pe calea bună și că, într-un final, va fi bine.“
Oficialul a mai declarat că administrația județeană lucrează în continuare pentru îmbunătățirea infrastructurii rutiere din Caraș-Severin, fără tăieri de panglici, fără festivisme. Și a prezentat lista actualizată a lucrărilor realizate în ultima perioadă: a fost finalizată lucrarea de pe Semenic: DJ 582E Prislop – Semenic; a fost reabilitat DJ573A pe ruta Vărădia – Vrani; a fost asfaltat DJ608A pe porțiunea Turnu Ruieni-Muntele Mic; s-a lucrat pe DJ572 pe porțiunea dintre Tirol și Doclin; s-au făcut lucrări de plombare și asfaltare pe DJ585 între Bocșa și Doclin; lucrări similare, dar de mai mică amploare, s-au realizat și pe DJ581.
În prezent, se lucrează pe DJ572 pe zona Berzovia-Vermeș-Izgăr și urmează DJ608 Teregova-Luncavița-Mehadica. Însă cel mai important proiect care va fi demarat anul acesta ține de modernizarea DJ571: intersecția cu DN 57 de la Moldova Nouă-Cărbunari-Sasca Montană-Ciuchici (până la intersecția cu DN 57). Vorbim de o lucrare de 46 de kilometri, în valoare de aproape 50 de milioane de euro (247.850.791,28 de lei), după cum a precizat Hurduzeu.
JCS-A.M.
FOTO: Drumuri și Poduri Banat
4 Comentarii
Dom’ Silvică, în primul mandat nu le-ai văzut?
Papagal nesimtit
Hai Silvică cu obuzu’ ca termină Trump războiul si rămâne giudețu’ cu buza umflată!
Bine că ați risipit banii și resursele pe reasfaltarea drumului Reșița – Caransebeș, deși era în stare impecabilă. Sau poate tocmai de aia, că din greșeală a fost făcut cu “asfalt din ăla bun” care nu se mai strica și deci nu era profitabil.
La fel de anii trecuți a fost reasfaltat nejustificat Reșița Timișoara, deși n-avea nici o crăpătură, nimic.