Cum să alegeți hainele de antrenament potrivite - Caon.ro

Caraş-Severin, Romania

ADVERTORIAL. A avea la dispoziție ținuta de antrenament adecvată pentru a vă finaliza exercițiile poate fi uneori la fel de crucial ca și echipamentul de fitness potrivit. Deși s-ar putea să nu pară că îmbrăcămintea dvs. face o diferență semnificativă atunci când vine vorba de exercițiile de cardio zilnice, ceea ce purtați poate avea de fapt un impact uriaș atât asupra rezistenței, cât și a motivației.

Data viitoare când simțiți nevoia să vă reîmprospătați îmbrăcămintea sportivă cu câteva perechi de colanți sau hanorace de damă, luați în considerare sfaturile de mai jos despre cele mai bune practici pentru alegerea hainelor de antrenament.

Luați în considerare locația

Deși poate părea evident, ar trebui să vă gândiți întotdeauna la locația dvs., înainte de a vă alege hainele de antrenament. Hainele în care o să vă simțiți cel mai confortabil în spațiul dvs. de fitness de acasă nu vor fi neapărat cele mai bune alegeri pentru dvs. dacă ar trebui să vă faceți exercițiile în aer liber. Luați în considerare temperatura, pe măsură ce stabiliți ceea ce intenționați să purtați înainte de antrenamente, deoarece a vă fi prea cald sau prea rece vă poate afecta rezultatele pe termen lung. Fiți pregătiți pentru vremea puternică dacă alergați în aer liber și cercetați cele mai bune haine de alergare pentru vreme rece; deasupra unei jachete și colanți adecvați pentru alergare, cel mai probabil veți avea nevoie de un  hanorac damă, împreună cu o glugă pentru gură pentru a vă proteja plămânii de pericolele aerului rece.

Culorile contează

Culorile pe care alegeți să le purtați vă pot afecta antrenamentul atât la nivel fizic, cât și psihologic. Este important să fiți conștienți de modul în care nuanțele pe care le purtați pot afecta cantitatea de lumină pe care o absorbiți și temperatura generală în timpul exercițiilor. Dacă aveți tendința de a transpira mai mult decât majoritatea, negrul nu este probabil cea mai bună culoare de purtat în timp ce alergați într-o zi mai caldă. Fiți conștienți de efectele mentale pe care le pot avea culorile în timpul antrenamentului. Se spune că roșul vă crește ritmul cardiac și poate fi o culoare utilă pentru antrenamentele de intensitate ridicată, în timp ce tonurile neutre sunt cunoscute pentru creșterea sentimentului de calm, făcându-le o potrivire mai bună pentru exerciții mai precise, cum ar fi yoga. Fiți atenți la culorile pe care le purtați atunci când vă antrenați și s-ar putea să descoperiți că obțineți mai mult din rutina dvs. de fitness pe termen lung.

Calitatea cercetării

Chiar dacă este tentant să cumpărați acele tricouri pe care le-ați găsit la reducere, este important să nu scăpați calitate din vedere, atunci când vine vorba de îmbrăcămintea de antrenament. Faceți câteva cercetări privind îmbrăcămintea sportivă de top și investiți în piesele despre care știți că veți purta cel mai mult. Dacă cumpărați în funcție de calitate, vă veți asigura că veți obține cea mai mare valoare și veți putea chiar economisi bani pe termen lung. Căutați branduri fiabile pentru colanți, pantaloni scurți și topuri de înaltă calitate. Dacă achiziționați un nou set de ținute pentru sală, nu veți regreta că ați pus calitatea pe primul loc.

Verificați materialele

Încercați întotdeauna hainele și verificați mai întâi din ce țesătură sunt confecționate, înainte de a le cumpăra. Respirabilitatea este crucială pentru a vă simți confortabil și motivat în timp ce faceți sport. Materialele artificiale vă pot electriza pe banda de alergare sau eliptice. Cele mai bune țesături pentru îmbrăcămintea dvs. de antrenament includ bambus, bumbac, nylon și poliester. Deși nu ar trebui să vă limitați la aceste țesături, atunci când vine vorba de ceea ce purtați în timpul exercițiilor, aceste opțiuni tind să fie cele mai bune în ceea ce privește respirabilitatea și confortul pe termen lung. Determinați ce țesătură se simte cel mai bine și funcționează cel mai bine pentru dvs. și corpul dvs.. A fi conștient de acest lucru vă va ajuta să profitați la maximum de antrenamente.