Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – Reabilitările şi modernizările din cartierul reşiţean s-au lovit, nu o dată, de nemulţumiri: de la bătrânii arbori deveniţi pericol public, care au fost tăiaţi, până la stâlpii vechi, care au fost păstraţi, deşi se montaseră alţii noi!

Au fost avansate tot felul de termene pentru încheierea reabilitărilor, dar au apărut tot felul de probleme. Conducătorii auto, obişnuiţi cu un carosabil de o lăţime standard, s-au trezit în Luncă obligaţi să meargă precum tramvaiul pe linie, pe un drum îngust care a atras inevitabil nemulţumiri. Intrările şi ieşirile de pe străzi au permis vehiculelor să mai calce pista de biciclete, care însă nu a fost proiectată pentru greutatea maşinilor. Şi, aşa, lucrările s-au tot întins, s-au tot refăcut. Dar când vor fi gata străzile din Luncă?

„Pentru străzile din Luncă, în principiu, ar trebui să facem procedură de predare-primire în următoarele săptămâni. Au mai fost mici lucruri de corectat, aţi văzut că au fost nişte probleme pe intrări, ieşiri, pe partea de pavele de beton, le-au înlocuit pe intrări cu asfalt de culoare roşie, au trebuit scoşi stâlpii vechi în unele locuri. Deşi au pus stâlpi noi, nu erau scoşi cei vechi. Pentru că şi aici n-am putut să scoatem stâlpii vechi până nu i-am pus pe ăia noi, că rămânea strada fără lumină. Deci sunt nişte lucruri care se întâmplă un pic aşa sucit, dar nu e altă soluţie. Că dacă i-am fi scos pe ăia vechi şi am fi lăsat oamenii fără lumină vreo trei săptămâni, o lună, nu era bine! Dar una peste alta eu personal sunt mulţumit de ce-a ieşit acolo, cu toate comentariile de rigoare, mai trebuie să montăm bolarzii şi să-i punem în funcţiune. Bolarzi însemnând acei stâlpişori electrici, care se ridică şi se lasă, pe strada pietonală care vine de la Mate-Fizică, astfel ca să nu mai intre maşini pe strada respectivă, decât cei care sunt riverani“, a încheiat Ioan Popa, primarul Reşiţei.

JCS-A.M.