REŞIŢA – Municipalitatea reşiţeană lansa, la începutul anului, ca partener într-un proiect pe fonduri europene, o aplicaţie prin care reşiţenii pot fi mai aproape de administraţie, raportând direct problemele, în aşteptarea unor soluţii. Acum ea este disponibilă atât pentru telefoanele cu Android, cât şi pentru cele cu iOS!
Încă de la începutul acestui an municipalitatea reşiţeană vorbea despre alăturarea în proiectul CityHealth, o aplicaţie care să permită reşiţenilor să fie mai aproape de municipalitate, să sesizeze direct problemele, indicând locaţia exactă a acestora, prin intermediul telefoanelor inteligente. Se vorbea atunci despre o platformă funcţională la Cluj, în Alba, Reşiţa fiind deja inclusă pe lista oraşelor beneficiare, aplicaţia fiind atunci lansată şi pentru noi. Abia acum, când lucrurile au mai avansat şi s-au mai cizelat, municipalitatea revine în forţă, promovând instrumentul drept unul prin care este mai aproape de cetăţeni.
„CityHealth – aplicația mobilă prin care municipalitatea este tot mai aproape de cetățeni. Cu ajutorul aplicației mobile CityHealth, cetățenii pot sesiza rapid orice problema apărută pe domeniul public. Mesajul ajunge direct la echipa primăriei, care se va ocupa de rezolvarea problemelor semnalate și va pune la dispoziția solicitantului statusul de soluționare. Aplicația CityHealth poate fi descărcată și utilizată gratuit pe orice smartphone și permite relaționarea de la distanță între cetățeni și administrația locală, pentru a rezolva problemele comunității. Tot prin platforma CityHealth, Primăria Reșița va anunța cetățenii atunci când apar situații care limitează traficul sau accesul în anumite zone și alte decizii de interes pentru comunitate (întreruperi de apă, gaz, electricitate etc.)“, informează municipalitatea, într-un comunicat remis redacţiei.
JCS-Antoniu Mocanu