Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – Distribuitorul de gaz informează cărăşenii faptul că au la dispoziţie un call center. Acesta funcţionează non-stop şi poate fi apelat la numerele de telefon 0800/800.928 (gratuit) sau 0265/200.928 (taxabil). Numerele de telefon se regăsesc pe verso-ul facturilor de gaz, dar şi pe autocolantele lipite pe contoarele de gaz ori pe firidele acestora.

„Este deosebit de important să fim anunţaţi imediat, astfel încât echipele specializate ale companiei noastre să intervină la timp pentru a putea preveni apariţia unor evenimente grave. În anul 2012, în urma apelurilor telefonice venite din partea cetăţenilor, echipele E.ON Gaz Distribuţie – ce acţionează la nivelul celor 20 de judeţe din aria de activitate a companiei – au avut în jur de 111.000 de intervenţii, din care circa 4.600 în judeţul Caraş-Severin, care înseamnă tot atâtea situaţii cu potenţial de risc şi care au fost soluţionate”, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

În consecinţă, operatorul ne sfătuieşte ca, în cazul în care simţim miros de gaz în interiorul locuinţei, până la venirea echipelor de intervenţie să fie luate următoarele măsuri de siguranţă:

– să stingă toate focurile;

– să deschidă imediat toate uşile şi ferestrele;

– să nu manevreze aparate electronice;

– să nu aprindă lumina;

– să nu verifice cu flacără instalaţiile de gaze naturale.

„Call center-ul deserveşte locuitorii din cele peste 1.000 de localităţi din cele 20 de judeţe din aria de competenţă a companiei noastre”, se mai arată în documentul citat.