Caraş-Severin, Romania

REȘIȚA – Reprezentanţii CFR au prezentat activităţile efectuate pentru întreţinerea şi reparaţia căii ferate.

Datele prezentate de către Secția L1 Caransebeș au cuprins intervenţiile pentru menținerea siguranței circulației, prin reparații periodice, în primele zece luni ale anului curent. Prima dintre ele, o „reparaţie periodică cu ciuruire integrală, şantier Brebu – Reșița Nord (km. 20+762-28+925)“. Rezultatul: în zonă se circulă cu restricție de viteză de 30 km/oră, linia este în curbă, restricția de viteză nu se poate ridica din cauza traverselor de lemn necorespunzătoare. Cealaltă, tot o reparație periodică cu ciuruire integrală șantier Orșova – Vârciorova km. 384+500-386+770. Se circulă cu restricție de viteză de 30 km/oră şi, potrivit CFR, restricția de viteză nu se poate ridica din cauza traverselor de beton necorespunzătoare deteriorate în urma deraierii din luna iunie 2015. „Pe amplasamentul lucrării sunt transportate în vederea înlocuirii un număr de 150 traverse de beton, însă la ora actuală nu dispunem de forța de muncă necesară acestei prestații“, a precizat reprezentanta Companiei Naţionale CFR.

Restricţii de viteză cauzate de problemele infrastructurii se mai regăsesc şi pe liniile ce fac legătura între Vârciorova şi Căvăran, Orşova – Valea Cernei, Valea Cernei – Topleţ, Iablaniţa – Cruşovăţ, Vălişoara – Valea Timişului, CaransebeşReşiţa Nord, Cornuţel Banat – Brebu, Reşiţa Nord – Reşiţa Sud. Colac peste pupăză, cheltuielile CFR au crescut după ce s-au preluat secțiile de circulație neinteroperabile, ca urmare a notificărilor efectuate de operatorul privat SC RC-CF Trans Srl Brașov din lunile iulie şi august, respectiv Oravița – Iam, Berzovia – Oravița şi Buziaș – Gătaia – Jamu Mare. Ca atare, s-au preluat 114,516 km linii curente și 41 de angajați, din care 38 de muncitori și trei șefi de districte.

Adaugă comentariu