ADVERTORIAL – Ioan Popa este un antreprenor de succes, un om care a reuşit foarte mult pentru că a riscat foarte mult. A riscat banii săi, nu bani publici!
S-a hotărât! Anul acesta Ioan Popa vrea să deschidă Reşiţa, pentru că poate şi pentru că ştie cum. „Aud mereu discuţii că e una o firmă privată şi cu totul altceva administraţia publică. Diferenţa o poate face orice om care stă să gândească puţin: ca antreprenor, şi ca administrator al banului public, rişti. Prin proiectele şi viziunea pe care o ai, rişti. Diferenţa este că antreprenorul riscă banii săi iar, dacă pierde, rămâne pe drumuri. În tip ce un ales riscă pe banii noştrii, ai tuturor. Şi dacă pierde, nu face altceva decât să vină şi să ceară din nou votul… pentru continuitate” spune Popa.
Ioan Popa şi-a riscat banii de două ori. Prima dată a riscat creând brandul Monte Banato. Şi n-a rămas pe drumuri ci a intrat în topul Forbes. A riscat apoi cu Ponton Casa Baraj, dar tot nu este pe drumuri, ci a reuşit să impună în Munţii Banatului acest brand internaţional: Ponton Casa Baraj! Acum s-a decis că şi Reşiţa poate să fie pusă pe drumul spre succes, că şi Reşiţa merită dezvoltare, viziune şi viitor. Aşa că acum Ioan Popa s-a decis să candideze pentru Primăria Reşiţa şi să deschidă oraşul spre dezvoltare şi spre locuri de muncă. A arătat deja, de două ori, că poate. Că vrea! Şi… că ştie!
Acum vine în faţa cetăţenilor şi le cere să facă echipă pentru ca, împreună, să deschidă Reşiţa pe 5 iunie, să deschidă Reşiţei calea spre succes, spre prosperitate şi spre dezvoltare. Căci Reşiţa poate, are potenţial! Fondurile europene şi investitorii sunt priorităţile candidatului liberal Ioan Popa la Primăria Reşiţa. „Nelu Tăiţelu”, aşa cum îl cunosc reşiţenii, îşi prezintă pe larg strategia şi planurile prin care vrea să deschidă acest oraş pe site-ul www.deschideresita.ro.
Intră şi tu şi adaugă propunerile tale ideilor lui Ioan Popa pentru ca, împreună, să dechidem Reşiţa pe 5 iunie…