REŞIŢA – Premii cu o valoare totală de 10.000 de lei își așteaptă câștigătorii, la capătul ediției din acest an a campaniei de curățenie!
În prima zi a acestui sfârșit de săptămână se dă startul unei noi întreceri cetățenești la care sunt chemate toate asociațiile de locatari/proprietari de pe raza Municipiului. „La concurs pot participa numai asociațiile de locatari/proprietari care efectuează lucrări de întreținere a spațiilor verzi, a aleilor și trotuarelor aflate în vecinătatea imobilelor în care locuiesc și fac dovada că nu au datorii la utilități (apă-canal, energie electrică, salubrizare) la data finalizării perioadei de desfășurare a concursului, respectiv 15 mai 2025.“, nuanțează, însă, HCL 80/2025.
Potrivit Regulamentului concursului, care poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei, participanții vor trebui să se înscrie până cel târziu în 11 aprilie, completând o cerere tip ce urmează a fi depusă la Centrul de Informare situat în Corpul 1 din Piața 1 Decembrie 1918 nr. 1A. Efectuarea lucrărilor poate avea loc, în schimb, pe tot parcursul concursului, anume 15 martie – 15 mai. După 15 mai va avea loc primă etapă de jurizare, în care comisia de monitorizare va efectua verificări la fiecare asociație înscrisă în concurs pentru a-i acorda puncte conform Regulamentului, urmând ca între 2 și 6 iunie să fie efectuată a doua etapă a jurizării în vederea departajării finale, în cazul în care apar punctaje identice.
În limita bugetului de 10.000 de lei aprobat pentru premierea asociațiilor fruntașe, Primăria va acorda: 3 premii I a câte 2.000 lei; 2 premii II în cuantum de 1.000 de lei/premiu; 3 premii III a câte 500 lei și 3 mențiuni, în cuantum de 100 lei fiecare. Pe de altă parte, dar în același context, reamintim că în ianuarie a fost adoptată HCL 40/2025, care modifică și completează anexele HCL60/2020 privind stabilirea unor măsuri necesare pentru buna gospodărire a Municipiului Reșița.
JCS-Walter Fleck