Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – Municipalitatea a respins cele două oferte pentru faptul că valorile acestora le-au depăşit pe cele estimate, publicate în cadrul licitaţiei. Vestea tristă a fost publicată pe SICAP în 28 iulie, când licitaţia a fost anulată automat!

Este vorba despre primele două faze ale proiectului tramvai, pentru construirea, în două loturi, a liniei de tramvai, începând din Govândari, până în Muncitoresc, inclusiv reabilitarea pasajelor, asigurarea iluminatului public, demolarea de construcţii, construirea staţiilor de transformare şi redresare, reabilitarea şi modernizarea depoului, a unor zone pietonale, construirea infrastructurii velo, parcări, lucrări necesare scurgerii apelor pluviale etc.

Licitaţia a fost lansată în februarie, fiind disponibili 166 de milioane de lei (fără TVA), împărţiţi în două, pentru cele două faze de lucrări. Au fost primite două oferte: Asocierea Strabag SRL – Mari Vila Com SRL, din care fac parte Strabag, ca lider de asociere şi terţ susţinător, Mari Vila ca prim asociat, iar Electroechipament Industrial SRL şi Calor Grup SRL în calitate de subcontractanţi; Asocierea TramWorks, formată din Alstom Transport SA, ca lider de asociere, SC Deliver Lex Trans SRL ca prim asociat, lista fiind încheiată de cel de-al doilea asociat, Antrepriza Construcţii Căi Ferate SA. Niciuna dintre oferte nu a fost pe placul comisiei de evaluare a Primăriei Reșița, care le-a respins pe amândouă, licitaţia fiind anulată automat.

Potrivit unui comunicat remis redacţiei, pentru a evita eventualele întârzieri, municipalitatea va lansa o nouă procedură de licitaţie, care va include şi proiectul de înnoire a parcului de autobuze, cu sistem automat de taxare şi sistem de informare dinamică în staţii şi în vehicule.

JCS-A.M.