REŞIŢA – Din acest motiv, furnizorul serviciului va acorda o perioadă de graţie, fără penalităţi.Procesul de emitere a facturilor de gaze naturale a fost decalat, se arată într-un comunicat remis redacţiei. „E.On Energie România informează că procesul de emitere a facturilor de gaze naturale a fost decalat şi astfel o parte a clienţilor urmează să primească facturile în luna decembrie cu întârziere de aproape două săptămâni, se arată în documentul citat. Întrucât sunt situaţii în care autorităţile locale nu au transmis la timp bazele de date cu persoanele care beneficiază de ajutoare de încălzire şi cuantumul acestora, facturile nu vor include, în aceste cazuri, ajutoarele de încălzire. Situaţia urmează să fie remediată de îndată ce instituţiile responsabile vor trimite companiei noastre bazele de date. Astfel, beneficiarii ajutoarelor de încălzire aflaţi în această situaţie sunt rugaţi să aştepte, deoarece compania va reemite facturile care vor conţine şi ajutorul de încălzire, facturile iniţiale urmând să fie anulate“.
De asemenea, trebuie precizat faptul că decalajul legat de emiterea facturilor nu va influenţa în nici un fel termenele de plată ale acestora. Mai exact, scadenţa la plată a facturilor pentru consumatorii casnici a rămas de 30 de zile de la data emiterii acestora.
„Reamintim că în plus, pe lângă cele 30 de zile, consumatorii mai beneficiază şi de o perioadă de graţie de 15 zile de la data scadenţei facturii, în care pot achita factura fără percepere de penalităţi“, se mai arată în comunicatul emis de E.On.
Antoniu Mocanu