Caraş-Severin, Romania

În urma celui de al treilea accident care a avariat foarte grav pasajul ce leagă cartierul Lunca Bârzavei de centrul municipiului, circulaţia pe partea superioară a acestuia a fost restricţionată, şoferii fiind obligaţi să facă o mică ocolire pe varianta care ducea pe Calea Timişoarei.

Şi partea de jos a pasajului, acolo unde au avut loc incidentele, a fost închisă pe ambele sensuri, aşteptându-se o comisie de la Bucureşti care să evalueze gradul de avariere al pasajului. „În clipa de faţă căutăm o soluţie de finanţare printr-un program de reparaţii. În cursul săptămânii viitoare, probabil va veni o comisie de la Bucureşti, care va evalua gradul de distrugere al podului şi va decide ce lucrări trebuiesc executate“, ne-a informat ing. Horaţiu Simion, director adjunct al Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara.

Tot la capitolul drumuri naţionale, şoferii sunt extrem de nemulţumiţi de starea DN 57, care leagă Oraviţa de Moraviţa. Foarte mulţi cititori s-au plâns că partea din Timiş a DN 57 este mai întreţinută decât cea din Caraş-Severin.

„Nu sunt nici un fel de discrepanţe, vom reface tot acest sector de drum. Lucrările au început deja, dinspre Moraviţa. Chiar acum, imediat după Paşti, am ajuns cu lucrările în Caraş-Severin. Dacă lucrurile decurg normal, la finele săptămânii viitoare lucrările de reabilitare vor fi terminate“, mai spune ing. Simion.

Cât priveşte reabilitarea pasajului reşiţean, încă nu se ştie ce fel de finanţare va primi, din fonduri europene, guvernamentale, rectificări bugetare ori alte surse.

Cristian Franţ