CARAȘ-SEVERIN – Consiliul Județean vrea să prezinte lumii principalele destinații turistice, precum cascade, lacuri, muzee, case memoriale, căi ferate, peșteri, mânăstiri și biserici, mori de apă, zone montane, fluviul Dunărea, stațiuni, stații de tren, ruine de cetăți sau alte obiective gen spații de cazare ori restaurante, care pot atrage vizitatori din țară sau din afară!
Pentru realizarea acestui tur virtual, cu imagini la 360 de grade, informații și hărți, administrația județeană pune pe masă peste 100.000 de lei, licitația fiind deja pe SEAP. Cine va câștiga licitația, va trebui să livreze în 6 luni, până la finalul lui 2022, un tur virtual interactiv integrat pentru potențialul turistic al județului Caraș-Severin, tur care va conține la rândul lui 140 de tururi virtuale pentru obiectivele turistice cerute de consiliul județean.
Turul virtual va fi realizat atât pentru folosire online și integrare pe pagini web proprii, platforme folosite pentru promovare, Facebook, cât și pentru a putea fi folosit în prezentări Media/PR sau la târguri și expoziții la care județul Caraș-Severin va fi prezent. Fiecare din cele 140 de obiective turistice din turul virtual va trebui optimizat Google Maps, de altfel una din cerințele pentru cei ce vor realiza turul fiind acreditarea Google Maps minim nivelul 10.
„Unul din obiectivele turismului din Caraș-Severin este și creșterea gradului de notorietate a destinațiilor turistice din județ, ceea ce se poate realiza prin publicitate, promovare, relații publice și branding, mai ales că județul nostru are multe de oferit în domeniul turismului”, spun cei de la Serviciul Promovare Turism al CJ Caraș-Severin.
Reamintim că, anul trecut, Banatul Montan a fost declarat Destinația Turistică a Anului, la mare luptă cu alte cinci locuri din România!
JCS-N.C.