Ce trebuie să știți despre acest brand cunoscut de parfumuri - Caon.ro

Caraş-Severin, Romania

ADVERTORIAL. Brandul Calvin Klein este cunoscut în întreaga lume pentru stilul său caracteristic de simplitate de înaltă clasă. Designerul must-have este cel mai cunoscut pentru liniile de lenjerie intimă și pentru o colecție de parfumuri atemporale, cum ar fi Euphoria, Truth și Eternity.

Klein și-a deschis primul magazin în New York, în 1968. Și-a făcut un nume atunci când un cumpărător de haine a intrat din greșeală în magazinul lui Klein și a comandat haine în valoare de 50.000 de dolari pentru magazinul Bonwit Teller. A fost apoi aruncat în lumina reflectoarelor după ce unul dintre paltoanele sale a apărut pe coperta revistei Vogue în 1969.

Creatorul de modă a introdus ideea de lux accesibil pe piața mondială cu o linie de blugi în anii 1970. Stilul său relaxat a devenit imediat cunoscut sub numele de „Calvin Klein look”. Până în 1977, el a lansat și o colecție de eșarfe, pantofi, îmbrăcăminte sport, curele, blănuri, cosmetice, lenjerii și ochelari de soare. Blugii săi au avut succes și s-au vândut peste 200.000 de perechi în prima săptămână de la lansare. În anii 1980, brandul s-a extins cu o gamă de lenjerie intimă care a adus peste 600 de milioane de dolari în 1984.

Mărci similare au avut de suferit în anii 1990 din cauza crizelor financiare. În ciuda acestui fapt, Calvin Klein a reușit să supraviețuiască concentrându-se pe lenjerie intimă și parfumuri și a fost intitulat „Cel mai bun designer al Americii” în 1993.

Klein a reușit să își mențină numele în presă în anii 1980 prin lansarea unei serii de reclame în care apărea Brooke Shields, în vârstă de 15 ani. Vedeta a ridicat sprâncene în timp ce promitea că nimic nu se va interpune între ea și Calvins, ceea ce i-a determinat pe mulți să pună la îndoială caracterul adecvat al reclamei. Cu toate acestea, controversa nu a făcut decât să ajute la promovarea blugilor deveniți faimoși. Ani mai târziu, reclama brandului a devenit la fel de emblematică ca și produsele sale, depășind limitele și folosind celebrități precum Mark Wahlberg, Kate Moss, Justin Bieber și Kendall Jenner. În 2008, o reclamă picantă cu vedeta de la Hollywood, Eva Mendes, a fost atât de riscantă încât a fost chiar interzisă la televiziunea americană.

Brandul clasic și-a lansat primele tipuri de parfum Calvin Klein în anii ’70 și ’80, dar abia în 1985, când a fost lansat legendarul parfum Obsession, designerul a devenit recunoscut pentru parfumurile sale. S-a raportat că acesta a cheltuit o sumă impresionantă de 13 milioane de dolari pentru a promova acest parfum Calvin Klein, care a fost cea mai mare sumă cheltuită vreodată la acea vreme, dar acest lucru nu a făcut decât să contribuie la obținerea unui succes uriaș pentru un parfum Calvin Klein arhicunoscut.

Când a discutat despre gândurile sale din spatele acestui parfum Calvin Klein, creatorul a spus: „Am vrut ceva direct, senzual, provocator, care să reprezinte ceea ce simt pentru femei”.

Următorul lor parfum Calvin Klein, Eternity, a fost lansat în 1988 și a avut un buget enorm de 18 milioane de dolari. Cu toate acestea, a dat roade, deoarece a devenit cel mai popular parfum Calvin Klein al lor, după ce a adus încasări uriașe de 35 de milioane de dolari până la sfârșitul primului an.

De atunci, marca a extins aceste două parfumuri cu parfumuri precum Obsession Night, Obsession for Men și Eternity Moment.

În 2002, Klein și-a vândut compania pentru 400 de milioane de dolari către Phillips-Van Heusen (PVH), o companie americană de îmbrăcăminte care deține o varietate de mărci precum Tommy Hilfiger. Acest lucru l-a eliberat pe designer de grijile legate de producție și a continuat să lucreze cu afacerea în calitate de director de creație până când, în cele din urmă, s-a separat complet de brand.

În prezent, Klein își împărtășește pasiunea pentru industrie și înțelepciunea de fondator prin intermediul unor conferințe la universități din întreaga lume. PVH a dezvăluit că brandul a realizat o cifră uluitoare de 9,1 miliarde de dolari în vânzările globale cu amănuntul până în 2017, dovedind că eticheta continuă să prospere și în prezent.