Caraş-Severin, Romania

CARAȘ-SEVERIN – După ce a mai bifat lucrările de reparații la câteva drumuri județene, șeful județului a făcut un scurt plan al celor rămase până la final de mandat!

„S-a finalizat reparația pe încă un drum degradat, spune Romeo Dunca, președintele Consiliului Județean. Bocșa-Ocna de Fier și asfaltarea din intravilanul localității. Mai rămân câteva lucruri de făcut până la încheierea mandatului: semnarea contractelor de execuție proiectare la cele două drumuri de pe <<Anghel Saligny>>. Cel care trece prin Berliște și cel prin Ciclova Română până la Potoc. Apoi semnarea la minister și a contractelor de finanțare. Mai apoi licitația pentru proiectare și execuție pentru DJ Zăvoi-Poiana Mărului, la care de altfel s-au anunțat firme interesate.“

Șeful județului face referire la cele 3 proiecte pe finanțate prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny“: DJ573A-DN57 Vrani-Vărădia-Berliște-Nicolinț, DJ571C-DN57 Ciclova Română-Socolari-Potoc și DJ 683, tronson Zăvoi-Poiana Mărului.

Lista lucrărilor programate nu se oprește aici: „Licitația pentru execuție DJ 571 Ciuchici Moldova-Nouă e pregătită și luni, 19 august, avem dovada începerii competiției pentru găsirea unui constructor. La reparat mai sunt la rând două drumuri programate: Sichevița -Gârnic -Padina Matei și Centură Caransebeș-Muntele-Mic. Cu Naidăș-Petrilova, acolo unde licitația e finalizată, vom declasifica drumul și mai încercăm odată în ședința de CJ să obținem aprobarea pentru indicatorii economici ce au suferit modificări. Proiectul și AC (autorizația de construire – n.r.) la drumul ce se modernizează de la Ciudanovița sunt gata, iar la Vrăniuț-Răcășdia se va continua în forță de zilele următoare. După toate acestea vom face un bilanț de sfârșit de mandat și ne despărțim sănătoși, lăsându-i și pe alții să facă și mai mult.“

Cu toate planurile, ceva rămâne de făcut. Este vorba despre lucrări începute înainte de Dunca, demarate pe vremea lui Hurduzeu, care au toate șansele să rămână și neîncheiate și după momentul octombrie. „La cele 4 tronsoane de la Șopotul Vechi-Dalboșeț-Lăpușnicu Mare nu reușim să convingem constructorul Emiliano Vest să reînceapă lucrul deși sunt 5 ani de când a semnat contractul și banii sunt disponibili. Să sperăm că venirea lui Hurduzeu cel mult așteptat de respectivii îi vor convinge să-și onoreze contractul semnat. A rezilia azi înseamnă o nouă licitație și timp pierdut cu riscul de a pierde banii. Rămâne să-i convingă viitorul președinte – așa ca în aceeași familie politică –, pentru că cel mai important lucru e să se facă și această modernizare.“, a încheiat șeful județului.

JCS-A.M.