REŞIŢA – Reşiţenii şi cărăşenii din cele zece localităţi arondate municipiului, în ce priveşte evidenţa persoanelor, trebuie să ştie că, peste câteva zile, instituţia care se va ocupa de aceste probleme se va muta din fostul sediu al Poştei Vechi.
Începând de luni, 27 ianuarie, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Reşiţa va funcţiona în aceeaşi locaţie în care îşi desfăşoară activitatea şi Poliţia Locală Reşiţa, adică pe Bulevardul A.I. Cuza, nr. 39, la parter.
Serviciul deserveşte în principal cetăţenii reşedinţei judeţului, precum şi pe cei ai comunelor: Brebu, Brebu Nou, Caraşova, Dognecea, Ezeriş, Fârliug, Goruia, Lupac, Văliug şi Zorlenţu Mare.
„Amintim faptul că Serviciul de Evidenţă a Persoanelor este format din Compartiment Stare Civilă și Compartiment Evidența Persoanelor şi asigură: întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă precum şi a cărţilor de identitate, înscrie mențiunile privind stabilirea reședinței persoanelor şi furnizează, în condiţiile legii, date cu caracter personal către autorități, instituții publice și cetățeni. Programul de lucru cu publicul rămâne neschimbat şi este următorul: pentru primirea documentelor – de luni până vineri, între orele 8.30 şi 13.00, iar miercuri, fiind program prelungit, se preiau documente şi în intervalul orar 15.00-18.30; pentru eliberarea documentelor – luni, marţi, joi şi vineri între orele 15.00 şi 16.30, iar miercuri între 15.00 şi 18.30“, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
JCS-A.M.