Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – O altfel de abordare a disciplinei Marketing a fost pusă în scenă sub cupola Campus Cafe din cadrul Universităţii „Eftimie Murgu“ din Reşiţa.

O disciplină veche de când lumea, dar mereu nouă, supusă extrem modificărilor survenite în cotidian, Marketingul, le-a lansat tinerilor studenţi o invitaţie la competiţie, în cadrul celei dintâi ediţii a „Galei jocurilor de marketing“, destinată studenţilor din anul II de la Facultatea de Ştiinţe Economice, care au studiat această disciplină în cadrul Semestrului I.

Tinerii au avut ca temă de analiză transpunerea materiei într-un material uşor de parcurs. Astfel, studenţii au ales crearea unor jocuri cu ajutorul cărora să se poată parcurge noţiunile teoretice. Cu prilejul primei gale, tinerii şi-au pus în scenă jocurile, au tras la sorţi „testarea“ acestora şi le-au validat prin vot. „Facultatea noastră a încercat să treacă de la un stil informativ pur, la unul formativ şi aplicativ. Semestrul acesta am încercat să trecem la o altă etapă, să introducem un stil creativ şi inovativ, astfel încât studenţii noştri să îşi dezvolte un stil antreprenorial. Credem că prin astfel de metode ei devin mai interesaţi şi reuşesc să asimileze materia, devenind foarte buni economişti“, crede conf.univ. Angela Bretcu, sub a cărei coordonare s-a derulat competiţia.