PRIMUL MAGAZIN DE BRICOLAJ REMBKA
În 16 martie, la Caransebeș, se va inaugura primul magazin de bricolaj din viitoarea rețea de magazine REMBKA. Investiția de peste 2,5 milioane de euro în noul magazin s-a făcut din dorința de a oferi clienților si angajaților un spațiu comercial modern. Cu o suprafață de peste 1200 mp și o echipă de 35 de specialiști în vânzările de materiale de construcții și bricolaj, noul magazin REMBKA va deveni curând punctul de referință pentru cei care își construiesc sau renovează casa.
Domnul Alin Stanciu, fondatorul și proprietarul companiei REMBKA a declarat: „ Îmi place să fiu alături de oameni când își indeplinesc visele! Investiția în propria locuință, fie prin construcție, achiziționare sau renovare, este pentru cei mai mulți cea mai importantă investiție din viața lor. Echipa REMBKA își dă seama de importanța acestui pas pe care fiecare dintre noi îl face la un moment dat în viață și de aceea își dorește să fie alături de clienți prin produse de calitate și sfaturi bazate pe o experiență bogată în domeniu. Dorim să putem oferi clienților care ne trec pragul răspuns tuturor întrebărilor în materie de construcții, de la fundație până la finisaj. Suntem aici să facem visele să devină realitate! Cu zambetul pe buze, cu calm, cu grijă față de client și față de angajați.”
INOVAȚIE ȘI CREATIVITATE LA REMBKA – AI și PANOURI SOLARE
Campania de promovare a noului magazin a atras atenția tuturor prin folosirea unui personaj colorat, cu impact vizual – Gorilla Blue sau Gorila Albastră.
Mesajul transmis prin Gorila Albastră, un personaj de inspirație cinematografică, este acela că REMBKA își propune să intre în forță în peisajul business-ului de materiale de construcții și să ofere clientului o experiență diferită și prețuri mai bune.
Ceea ce este inedit despre personajul Gorilla Blue e faptul că a fost generată cu ajutorul inteligenței artificiale (AI), prin combinarea mai multor imagini pe baza unor comenzi algoritmice. Fiecare element grafic distinct al imaginii provine dintr-o altă imagine, astfel că la baza imaginii finale stau patru alte ilustrații care au creat un vizual unic.
”AI-ul a ușurat munca și a scurtat foarte mult procesul de creație deoarece a scos complet din discuție extinsele căutări de imagini stock potrivite pentru id pe care s-a putut lucra pentru personajul Gorilla Blue. Mai mult, toate elementele de care am avut nevoie pentru personaj au putut fi generate separat cu AI și integrate în creație. Inteligența artificială nu înlocuiește designer-ul, dar ușurează considerabil munca acestuia.” afirmă domnul Horia Trifu, Director Marketing și Vânzări Rembka
Un alt aspect inovator adoptat de compania REMBKA la deschiderea noului magazin din Caransebeș, în 16 martie este independența energetică a noii clădiri. Energia necesară funcționării magazinului este produsă de un sistem de panouri voltaice cu o putere de 80KW.
Inovația și creativitatea și-au pus amprenta și pe amenajarea noului spațiu comercial, astfel încât noii clienți să fie bine primiți în noul spațiu comercial modern, cu produse de calitate și o echipă disponibilă să ofere sfaturi și consultanță gratuit.
Sectorul construcțiilor este unul dintre cele mai dinamice sectoare economice în România. Profilul orașelor se schimbă de la an la an cu noi cartiere de case, noi blocuri de locuințe și noi clădiri de birouri. Ultimele statistici arată că, doar în semestrul al treilea al anului trecut, în România s-au dat în folosință 20.223 locuințe, dintre care peste 1.700 au fost în regiunea de vest a țării.
Pentru a susține această rată anuală de creștere de peste 10% din sectorul construcțiilor, producătorii și comercianții de materiale de construcții trebuie să țină pasul prin oferirea unei game complete de servicii.
Un astfel de exemplu îl oferă compania REMBKA cu sediul în Timișoara. Compania a luat ființă în anul 1994 ca o mică afacere de familie, ajungând după 29 de ani de activitate la o cifră de afaceri de peste 37 milioane de lei în 2022.
Dezvoltarea companiei s-a datorat eforturilor constante de învățare, experimentare și adaptare la cererile pieței. Dar secretul care stă în spatele succesului sunt valorile companiei care dau prioritate clientului și satisfacerii nevoilor sale de a construi o casă sau a realiza un proiect.
În al doilea rând, compania pune preț pe continua pregătire a personalului și dezvoltarea expertizei angajaților care pot oferi consultanță oricărui client pentru orice proiect. Acesta este și motivul pentru care motto-ul firmei este: „Cu noi totul e simplu!”.
Rezultatele nu au întârziat să apară. REMBKA ocupă un loc fruntaș în piața materialelor de construcții din vestul țării, cu trei puncte de lucru (două în Timișoara și unul în Caransebeș), un parc auto bine pus la punct, cu angajați experimentați și bine pregătiți, utilaje performante, toate pentru a oferi clienților produse și servicii de calitate.