Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – Furnizorul de gaz şi-a făcut bilanţul pe anul trecut şi a tras linie în privinţa investiţiilor, trăgând şi un semnal de alarmă.Cei de la E.On şi-au făcut bilanţul pe anul trecut şi au stabilit că, în 2012, cifra de afaceri consolidată s-a situat peste cea din 2011, însă previzionează o uşoară scădere pentru anul 2013. Chiar şi aşa, anul acesta, se estimează investiţii de circa 370 de milioane de lei. De altfel, în 2012, în modernizarea reţelelor de distribuţie a gazelor naturale şi a energiei electrice a fost investită o sumă de aproximativ 379 de milioane de lei, societatea înfiinţând totodată prima companie de servicii tehnice integrate de gaze naturale şi de electricitate din ţară.

În 2013, sumele alocate investiţiilor vor fi direcţionate prioritar tot către proiectele de modernizare a reţelelor de distribuţie. Bugetul ar putea însă să fie redus, potrivit celor de la E.On, în cazul în care Executivul va introduce taxa de monopol natural, dar şi prin scăderea volumului de gaze şi energie electrică distribuite.

Pe scurt, reprezentanţii companiei susţin că, în cei opt ani de prezenţă pe piaţa din România, grupul de companii E.On a reabilitat şi modernizat peste 5.000 de kilometri de reţea de gaze naturale şi 12.764 kilometri de reţea de distribuţie a energiei electrice, investiţia totală ridicându-se undeva la peste un miliard de euro.

Antoniu Mocanu

2 Comments

  1. E.ON GAZ pune oamenii pe drumuri spre Resita pentru incheierea unui Contract si in loc sa trimita postal un act aditional la contract au trimis o hartie stearpa scrisa de un semianalfabet pe care sa precizeaza ca va trebui sa telefonezi la Tg Mures in scopul de a afla ce acte sa transporti spre sediul aglomerat din Resita. Precizez ca operatorul robot de la Tg Mures va solicita, apasati 1 lb. romana, 2 lb maghiara, etc. Telefonul cu operator uman de la Resita avand nr. 0255-213995 nu raspunde iar durata de asteptare la coada la Resita este de minimum 3 ore.

  2. Tot ei sunt cei care contesta legalitatea unui contract de vanzare cumparare. Pentru incheierea unui nou contract (refacerea celui care nu mai este valabil din anul 2009) contractul de vanzare-cumparare nu este considerat un act legal. De la 01 iunie aceste contracte sunt „vechi”, dupa cum spun ei, de aceea ne trebuie si timp si bani pentru a merge la Cartea funciara in vederea obtinerii unui extras de carte funciara care sa „legalizeze” contractul de vanzare-cumparare. Ce ar trebui sa facem ca sa avem contracte „noi”? Nu stiu care le este baza legala,mai ales nu stiu daca aceasta „circulara interna” are o putere atat de mare incat sa anuleze legalitatea unui contract de vanzare-cumparare. Poate ma lamureste si pe mine cineva de ce la „robotul lor” nu este clar specificat ce cuprinde forma legala a actelor de spatiu? Atunci, noi clientii ce facem? Ne transformam in „angajati” si ne supunem circularelor lor interne? Sau ramanem la relatia client-firma prestatoare ?

Adaugă comentariu