Caraş-Severin, Romania

REȘIȚA – În ultima zi din 2018, municipalitatea a depus spre finanțare proiectul de 40 de milioane de euro pentru tramvai, anunțul fiind făcut chiar de primarul Ioan Popa.

Potrivit edilului, ”anul 2018 a fost, chiar şi în ultima lui zi, un an încărcat de provocări, dar mai ales de speranță. Astăzi, 31 decembrie, încheiem anul cu depunerea spre finanțare din fonduri europene a celui mai mare şi important proiect pentru oraşul nostru: 40 de milioane de euro pentru tramvaiul reşițean care nu doar că va rezolva pe termen lung transportul în comun cu cele mai mici costuri de întreținere, dar va schimba fața Reşiței prin intervențiile la suprafața carosabilă, trotuare şi spații verzi pe toata lungimea căii de rulare. Eu închei anul optimist, cu mulțumiri adresate colegilor mei din primărie, consilierilor locali, indiferent de partid, oamenilor simpli care au pus umărul necondiționat pentru a susține eforturile noastre. Să ne dea bunul Dumnezeu putere de muncă şi înțelepciune pentru a le putea duce la capăt pe toate! La mulți ani, dragi reşițeni!”.

4 Comments

  1. Apreciez ca cetatean ce se face dar…LAUDA DE SINE NU MIROASE A BINE…La Multi Ani!!!

  2. Da, teoretic e frumos. insa daca toata circulatia din Resita va fi data peste cap o sa iasa rau.

    Daca pe multe bulevarde (de ex. Revolutia din Decembrie – sens unic) va ramane o singura banda de circulatie si vor disparea peste 1000 de locuri de parcare din oras nu stiu daca se va merita.

    Facem frumos insa cu ce pret?

    Daca va tine dom` Primar faceti transportul in comun gratis si poate de abia atunci oameni poate vor mai renunta la masini. Insa deocamdata nici macar elevii nu au gratuitate ca in alte orase. 2lei biletul este mult pentru Resita.

    La Multi Ani 2019! Un an bun cu vorbe mai putine si mai multa munca!

    Ex-Tinctor

    • „Gratis” înseamnă să plătim cu toţii pentru cei câţiva care utilizează serviciul. Oricum e perversă rău logica matale: adică cei care acum dau 10-20 lei pe combustibilul pentru un drum prin oraş, să nu mai dea nici 2-4 lei pe biletul de tramvai pentru acelaşi drum. Ei şi acum folosesc maşinile pentru că sunt un status simbol pentru care sunt dispuşi să plătească în plus, nu pentru că ar fi mai ieftin.

      Singura metodă de a mai reduce invazia maşinilor este să le facem mai incomode. Adică mai puţine locuri de parcare pe bulevarde. Bulevardele sunt prin definiţie zone cu ample spaţii pietonale, nu cu mii de locuri de parcare.

      • Nu este deloc asa. In primul rand eu daca ar trebui sa fac un drum intors Govandari-Centru sau invers m-ar costa aproape echivalentul a 3 litri combustibil. Masinile mele consuma putin deci imi este mult mai ieftin si comod cu masina.

        In al doilea rand Resita este un micut oras in care circulatia este de o mie de ori mai lejera ca in Bucuresti, Timisoara, Cluj etc

        Problema este ca s-au cumparat multe masini, muti au cateva masini rable de 1000-2000E care polueaza si aglomereaza orasul degeaba.

        Cat priveste Resita la noi un bilet transport in comun, un mc de apa/canal costa mult mai mult ca in alte parti – Bucuresti sa zicem.

        Documentati-va si o sa vedeti ca asa este.

        Ex-Tinctor

Adaugă comentariu