Caraş-Severin, Romania

Şi asta pentru că furnizorul de gaz a decis să schimbe compania care trimite plicurile cu facturi şi notificări.

REŞIŢA. Total Post este noul partener E.On pentru expedierea facturilor, se arată într-un comunicat remis redacţiei. Potrivit documentului, E.On are aproximativ 3.000.000 de clienţi, aceştia urmând să-şi primească facturile de gaze naturale sau de energie electrică prin alt operator poştal. Şi nu este vorba despre o treabă de neglijat pentru că numărul facturilor emise lunar este de aproximativ 2.000.000, pentru clienţi din 20 judeţe din partea de nord a României, cuprinzând Moldova, Transilvania şi Banatul. Parteneriatul a fost încheiat pe doi ani şi are ca obiect distribuirea corespondenţei companiei către clienţi: facturi de consum, înştiinţări, notificări de plată etc.
Mai mult, chiar din această lună, plicurile vor ajunge la oameni prin intermediul companiei private, şi nu prin Poşta Română, ca până acum.

„Parteneriatul dintre E.ON Energie România şi Total Post are la bază preocuparea companiei noastre de îmbunătăţire a serviciilor, urmărindu-se pe termen scurt fluidizarea procesului de transmitere şi o reducere a timpului de livrare a corespondenţei către clienţi. (…) Plata facturilor poate fi efectuată prin intermediul multiplelor mijloace şi canale de plată – card, numerar, transfer bancar, debit direct, Internet Banking sau POS – puse la dispoziţia consumatorilor de Payzone, Paypoint, OMV- Westaco, BRD, ING, Creditcoop, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica şi Raiffeisen Bank. (…) Total Post operează pe segmentul poștei de scrisori, oferind serviciile aferente acestui sector: expedieri înregistrate și neînregistrate, servicii conexe traficului poștal (tipar, servicii financiare). Compania a fost fondată la sfârșitul anului 2009 și, în mai puțin de 5 ani, a reușit să formeze o echipă de peste 1400 de angajați pentru activitatea curentă și 600 de colaboratori pentru proiectele punctuale, de anvergură“, se mai arată în comunicatul remis redacţiei.