Caraş-Severin, Romania

La finalul acestei săptămâni sunt programate, pe traseul de la Câmpulung Muscel, primele două curse din cadrul Campionatului Naţional de Automobilism Viteză în Coastă Dunlop2010. Cu precizarea că etapa inaugurală se va numi „In Memoriam Horia Andronic“, în semn de omagiu adus fostului pilot de curse.

La startul ediţiei din acest a se va prezenta şi echipa C.S. UCM Reşiţa, compusă din LucienHora şi Christian Nistoran. Primul va pilota o maşină puternică, Lola F 3000, achiziţionată recent, din Italia. „Fişa tehnică a monopostului impresionează, în principal, prin raportul putere-greutate, a precizat Sergiu Taban, ofiţerul de presă al U.C.M. Sport. La aproape 500 de cai putere, maşina cântăreşte 568 de kg. Aşadar, un raport 1,14 kg/CP. Motorul, cu o cilindree de 3000 cmc, este un Cosworth V8, cu o transmisie asigurată de o cutie de viteze secvenţială, în cinci trepte“. Cel de-al doilea pilot reşiţean, Christian Nistoran va alerga pe Mitsubishi Lancer, model EVO VI.

Lucien Hora va lua startul la Grupa D (monoposturi), iar Christian la Grupa N, ambii punctând şi în Clasamentul OPEN al Campionatului Naţional de Automobilism Viteză în Coastă 2010. Prima etapă este programată astăzi, iar cea de-a II-a duminică, 23 mai a.c.

„Traseul este bunicel, nu cum ar trebui să fie, pentru noua maşină, ne-a declarat, ieri, Lucien Hora. Am fost pe el, l-am studiat, am însemnat porţiunile pe care să le evit. Maşina este în regulă, m-am acomodat, cât de cât cu ea. Ca şi atunci când de însori, şi ai luna de miere. Am stat în ea pe uscat. Sper să stau şi azi pe uscat, în timpul cursei. Fiindcă pe traseu umed nu am mers nici măcar un metru. Să vedem. Azi vom merge mai uşor, dar tot să câştigăm“.

Marius Moraru