REŞIŢA – Noi măsuri se iau în materie de şomaj, în Caraş-Severin. Activitatea de relații cu publicul a Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă se va desfășura exclusiv prin email și telefon!
„Conform Ordinului Ministrului Muncii și Protecției Sociale nr. 721/25.03.2020, pe toată perioada stării de urgență, activitatea de relații cu publicul din cadrul AJOFM Caraș-Severin se va desfășura exclusiv prin email și telefon“, informează instituția. În acest sens, au fost puse la dispoziția cetățenilor datele de contact necesare: adresa de e-mail – [email protected]; numerele de telefon – Agenția Locală Reșița, Punct de lucru Anina, Punct de lucru Bocșa și Punct de lucru Oravița – 0255/212380, Punct de lucru Băile Herculane – 0255/560484, Punct de lucru Bozovici – 0255/242600, Punct de lucru Caransebeș – 0255/516323, Punct de lucru Oțelu Roșu – 0771/038979, Punct de lucru Moldova Nouă – 0255/541069; pentru şomajul tehnic: [email protected], 0770/436757, 0771/570775, 0771/038979.
„Conform Ordonanței de Urgență nr. 30 din 18 martie 2020, pe perioada stării de urgență, cererile și documentele doveditoare pentru stabilirea și plata, în condițiile legii, a drepturilor bănești ce se suportă din bugetul asigurărilor pentru șomaj, precum și din Fondul de garantare pentru plata creanțelor salariale pot fi depuse la Agenție și prin poștă electronică“, informează AJOFM CS.
JCS-A.M.