Doamna Viorica ne-a povestit că, deşi nu trebuia să plătească nimic, i-a venit o factură cu plata de 172 lei, pe care însă nu i-a achitat.
Dânsa susţine că contorul a arătat 8185 Kw, nu 9165 Kw, cum a pretins un angajat al Enel-ului, venit în control. La insistenţele şi explicaţiile femeii, cei de la Enel – spune doamna – au recunoscut că au greşit şi au dat vina pe… soare (despre angajatul venit în control) „probabil i-a bătut soarele în ochi şi nu a văzut bine“. Şi, potrivit dnei Viorica Bereczky, ca să nu existe vreo dovadă a erorii, cei de la Enel au demontat contorul.
„Ce vrei?“
Deşi nu este nevoită să mai plătească cei 172 lei, Viorica Bereczky este nemulţumită că i-a fost anulat plusul: cei 732 Kw plătiţi, pe care nu i-a consumat. În căutarea unei explicaţii, doamna Viorica încearcă, de trei luni de zile, să vorbească cu directorul de la Enel. Însă tot ce a primit ca răspuns, de la paznic până la angajaţi, a fost: „ce vrei?“ şi „nu ştiu“ sau „nu e de competenţa mea“, „veniţi în altă zi“, „directorul e în şedinţă“.
Unde e respectul?
Iar o astfel de situaţie au experimentat-o foarte mulţi cetăţeni. Pentru un om simplu, mai ales dacă e femeie şi în vârstă, e imposibil să aibă acces la un reprezentant din conducere.
Ne întrebăm: nu sunt ore de audienţă? Oare este aşa de dificil pentru o instituţie importantă şi care se respectă, aşa cum pretinde a fi Enel, să aibe angajaţi care să ofere răspunsuri competente?
Oana Copocean