REŞIŢA – În lumea sportului reşiţean a mai rămas un singur club de motociclism, coordonat de veşnic tânărul Petru Chiriţă, la EDC Caraş Moto Rasing.
După despărţirea de clubul moto al U.C.M. Reşiţa, unde a făcut echipă cu Ionel Pascotă, pilot care a fost nevoit şi el să plece la Giroc, Petru Chiriţă nu a putut să stea departe de motociclism. Astfel, a bătut la mai multe uşi, iar în final a găsit un om de suflet, iubitor al sportului pe două roţi. Şi, cu sprijinul acestuia, a luat-o de la început, nu ştiu pentru a câta oară, în vasta sa carieră de pilot.
Iniţial a mers, în principal, pe juniori, dar a avut posibilitatea să-şi pună la punct şi el motorul. Cel mai bun produs al său a fost Cristian Măduţă, un sportiv talentat, care a reuşit să obţină rezultate bune atât în campionatul intern cât şi în est european. Petru Chiriţă a revenit şi el în forţă prinzând, de fiecare dată, treapta a treia a podiumului de premiere. Din păcate, la un moment dat, Cristian Măduţă a fost nevoit să se retragă fiindcă nu a putut face faţă cheltuielilor financiare. A rămas, însă, Chiriţă. Dar, în scurt timp a descoperit un alt împătimit al sportului cu motorul pe două roţi, Mălin Unici. Care în acest an va împlini 16 ani, debutul său însemnând un loc şase în 2012, la clasa 125 SP. În timp ce antrenorul său a cucerit două medalii de bronz, la Campionatul Naţional de Motociclism Viteză şi la Campionatul Est European, clasa Moto 3. Motiv pentru care a fost invitat la Gala Campionilor 2012, de la Braşov, regăsindu-se într-o companie selectă.
Astfel, la ramura viteză, titlul de cel mai bun sportiv i-a revenit fostului reşiţean Ionel Pascotă, urmat de reşiţeanul Alexandru Vlăduţ Bar, legitimat la Lupu Racing Timişoara, şi de veteranul Petru Chiriţă, de la EDC Caraş Moto Racing Reşiţa.
„Noi suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute, pe care nu le-am fi realizat fără sprijinul sponsorului, ne-a declarat Petru Chiriţă. Cât priveşte anul 2013, nu pot face promisiuni, deocamdată. După comunicarea calendarului competiţional şi stabilirea bugetului, putem vorbi despre obiective. Deocamdată, încet, încet vom face revizii la motoare şi vom încerca să începem să le refacem, cu piesele de care mai dispunem. Ştiţi cum e, nici mămăliga nu se face numai cu apă şi cu sare. Trebuie şi făină de mălai“.