Caraş-Severin, Romania

Primăria municipiului de pe Sebeş a semnat Contractul de finanţare şi va derula începând cu 15 iulie 2010 proiectul „Îmbunătăţirea calităţii şi a timpului de furnizare a serviciilor de către Primăria Caransebeş prin implementarea informatică a ghişeului unic cu registratura electronică şi gestiune de documente“.

Acest proiect a fost aprobat de către Direcţia Pentru Dezvoltarea Capacităţii Administrative din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor şi face parte din Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative, Axa prioritară 2, Domeniul 2.2. Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor, finanţat de către UE prin Fondul Social European.

„Valoarea totală a proiectului este de 272.586,00 de lei, Uniunea Europeană suportând 98% din această sumă, iar Consiliul Local Caransebeş are o contribuţie de 2%, respectiv 5.451,72 de lei“, ne-a declarat.

Proiectul vizează reducerea birocraţiei, reducerea costurilor de funcţionare a Sistemului administraţiei publice şi extinderea accesului cetăţenilor la informaţiile publice de interes local şi naţional şi servicii electronice prin implementarea sistemelor de guvernare electronică (informatizarea administraţiei publice centrale şi locale), iar Primăria contribuie la aceasta prin oferirea accesului cetăţenilor din Caransebeş la informaţiile publice de interes local şi servicii electronice.