Caraş-Severin, Romania

„În urma unui studiu realizat în teren, pe o perioadă de trei luni, de reprezentanţi ai operatorului, împreună cu serviciul de transport din aparatul propriu al primarului, s-a constatat faptul că turele propuse a fi reduse la traseele subvenţionate pe o perioadă experimentală sunt efectuate cu un număr foarte redus de călători, implicit cu costuri ridicate datorate menţinerii în exploatare.

În perioada experimentală de trei luni, o comisie de analiză şi control va analiza nivelul cheltuielilor şi oportunitatea permanentizării turelor reduse în concordanţă cu solicitările cetăţenilor, urmând ca modificările să fie operate în caietul de sarcini şi aprobate într-o şedinţă a Consiliului Local al municipiului Reşiţa“, se arată într-un comunicat emis de municipalitate.

Potrivit documentului, programul de transport minim ce a fost propus a fost gândit pentru a asigura accesul călătorilor spre şi dinspre locurile de muncă, şcoală sau alte destinaţii frecvente. Noul grafic al traseelor 2,4,8,9,10 şi 11 va intra în vigoare începând cu data de 1 februarie 2011, urmând ca atât operatorul, cât şi municipalitatea să ia măsuri pentru ca reşiţenii să fie înştiinţaţi în această perioadă de noul program.

Antoniu Mocanu