Pentru că nu sunt bani pentru reparaţii, CFR a decis că este mai bine să limiteze viteza trenurilor şi astfel să se evite eventuale evenimente nefericite. Astfel, pe linia 124 Reşiţa N. – Reşiţa S. a fost introdusă o restricţie de viteză de la 45 km/h la 30km/h datorită infiltraţiilor de apă, colmatării prismului de piatră spartă şi stării traverselor.
„Pentru asigurarea necesarului de forţă de muncă în vederea deschiderii unui şantier în această situaţie este nevoie de 1.224 de oameni“, spunea Otilia Simu, şef de secţie L6 Reşiţa în cadrul şedinţei Comitetului Prefectural. Pe linia Oraviţa – Anina, km 9+050, km 9+150 a fost introdusă o restricţie de viteză de la 20 km/h la 10 km/h datorită degradării zidului de sprijin.
Pentru ridicarea restricţiei de viteză este necesar întocmirea unui proiect de refacere a zidului care să ţină cont şi de arhitectura zonală. „În puterea unităţii noastre stă doar efectuarea reviziilor instrucţionale pentru a avea grijă ca trenurile să circule în siguranţă“, a mai spus Simu.
Anca Preda
[email protected]