Marţi, 1 septembrie, s-a derulat o conferinţă pentru a marca încheierea implementării unui proiect transfrontalier de promovare a culturii. Este vorba despre iniţiativa intitulată „Între baba Caia şi nestematele pământului“, derulată de Fundaţia Activity pentru resurse umane şi dezvoltare durabilă, din Reşiţa, în parteneriat cu Universitatea „Eftimie Murgu“ din municipiu şi cu Primăria Veliko Gradişte din Serbia.
Proiectul a fost finanţat de Uniunea Europeană prin Programul România-Serbia PHARE CBC 2006 . În urma cercetărilor făcute cu prilejul implementării proiectului, în domeniul marketing-ului electronic s-a ajuns la concluzia că 90% din zonele turistice nu au pagini de prezentare, operatorii economici neavând cunoştinţe despre ce înseamnă servicii de calitate şi nici despre ce înseamnă agrementul sau strategiile menite să ţină turistul mai mult de o zi, sau care să-l facă să se întoarcă.
Sau, după cum spunea Nadia Potoceanu, managerul de proiect, prodecanul Facultăţii de Inginerie a UEM, „omul trebuie să vină şi să revină“!
Antoniu Mocanu
[email protected]