REŞIŢA – Şeful administrativului reşiţean ne mărturiseşte că schimbările survenite şi care urmează în oraş trebuie să se regăsească şi în noul brand al urbei!
„Am făcut un proces de branding al Reşiţei, care deja se derulează de circa opt luni, spune primarul Ioan Popa. Am făcut un consiliu de brand, am implicat cât de mult posibil comunitatea reşiţeană, de la copii, adolescenţi şi tineri, din toate zonele de pregătire, până la persoanele de vârsta a treia. Am făcut sondaje de opinie şi în urma acestora a rezultat deja un logo şi un slogan. Ele sunt finisate acum, pe ultima sută de metri şi le vom expune din nou publicului pentru ca să le validăm împreună cu reşiţenii noştri. Şi la momentul oportun vi le vom aduce la cunoştinţă. Este important că vorbim despre flacără aici, despre oxigen, despre verde, natură. Reşiţa e un oraş binecuvântat de Dumnezeu, înconjurat de natură. După sutele de ani de industrie grea, care pe lângă beneficiile economice au adus câteva probleme serioase de mediu, iată că Bârzava e curată, au apărut peşti, au apărut raţe. Pădurile din jurul Reşiţei le-am pus într-un proiect pe care l-am depus deja la Romsilva, pentru a avea rolul de perdea de protecţie a oraşului, astfel încât să blocăm tăierile de păduri din jurul municipiului. Vorbim despre câteva mii de hectare. Şi dorinţa noastră, a tuturor, este să schimbăm destinul oraşului, să-l ducem într-o altă direcţie decât acea a industriei grele pe care a avut-o în ultimii 250 de ani“.
JCS-A.M.