BĂILE HERCULANE – Proiectul de promovare a patrimoniului Băilor Herculane, derulat de tinerii de la Asociaţia Locus, a mai câştigat un premiu. Un premiu valoros, care aduce finanţare pentru Herculane Project!
Este vorba de marele premiu în valoare de 10.000 de euro la concursul organizat de Cronicari Digitali – o platformă de informare și promovare a valorilor și tradițiilor României.
Anul trecut în luna noiembrie, Cronicari Digitali a lansat apelul de proiecte pentru ONG-uri, un instrument de finanțare comunitară Kaufland România, organizat de agenția Zaga Band, alături de Institutul Național al Patrimoniului. Scopul principal al competiției a fost acela de a încuraja organizațiile non-guvernamentale și fundațiile să dezvolte și să implementeze proiecte prin care să contribuie la salvarea și protejarea patrimoniului cultural din România, care să aibă în componență și acțiuni de comunicare, astfel încât să încurajeze dezvoltarea de noi inițiative.
În urma jurizării, proiectul care a însumat cel mai mare punctaj, respectiv cel mai bun proiect de comunicare a patrimoniului, realizat de către un ONG, a fost IgotMarked al Asociaţiei Locus, iar finanţarea de 10.000 de euro a mers la proiectul acestei asociaţii, Herculane Project. Este încă o dată răsplata pentru munca depusă de arhitecţii timişoreni la Herculane.
Tot în aceste zile s-a încheiat şi campania de strângere de donaţii pentru salvarea Băilor Neptun, campanie care şi-a depăşit obiectivul, acela de 5000 de SMS-uri! Mai exact, au fost date 5099 de SMS-uri, putându-se astfel continua lucrările de punere în siguranţă a Băilor Neptun din staţiunea de pe Valea Cernei.
JCS-Nicoleta Moraru
FOTO: Herculane Project