REŞIŢA – Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Reșița a luat act de măsurile impuse de starea de alertă și transmite cetățenilor arondați programul de lucru cu publicul pentru următoarea perioadă, care diferă în funcţie de compartiment!
În cazul celui de Evidenţa Persoanelor, preluarea documentelor se face de luni până vineri, între orele 9.00 şi 13.00, iar actele de identitate se eliberează între orele 15.00 şi 16.00. Compartimentul de Stare Civilă preia documentele de luni până vineri, de la 9.00 la 13.00, iar documentele de stare civilă sunt eliberate între 15.00 şi 16.00, iar sâmbătă, între orele 8.00 şi 12.00, este deschis doar pentru înregistrarea deceselor.
„Depunerea documentelor se face doar după o programare prealabilă! Solicitanții se pot programa fie telefonic, la numărul 0355.080.246, fie prin e-mail, la adresa [email protected]“, informează municipalitatea reşiţeană.
Din punct de vedere al activităţii de Evidenţă a Persoanelor, Serviciul deserveşte în principal cetăţenii reşedinţei judeţului, precum şi pe cei ai comunelor: Brebu, Brebu Nou, Caraşova, Dognecea, Ezeriş, Fârliug, Goruia, Lupac, Văliug şi Zorlenţu Mare.
JCS-A.M.