Caraş-Severin, Romania

Lista abonaţilor este accesibilă pe site-ul www.rdstel.ro şi oferă informaţii
despre numărul de telefon şi adresa tuturor celor care au abonamente la RDS.Tel
şi care şi-au exprimat acordul de a fi înscrişi în proiect. Pentru cei care
nu au acces la internet, s-a lansat serviciul telefonic „Informaţii numere clienţi
– *931”. Serviciul este taxabil, fiind disponibil, la nivel naţional, doar în
reţeaua RDS.Tel, zilnic, între orele 08.00 şi 22.00.

„Cartea Albastră curpinde clienţii persoane fizice, urmând ca pe viitor să
extindem proiectul şi pentru clienţii – companii. În curând, Cartea Albastră
va apărea şi în format tipărit, pentru a fi la îndemâna unui număr cât mai mare
de abonaţi RDS.Tel”, comunică Mihaela Dumitrescu, Brand Manager RDS.Tel. Persoanele
care doresc să se înscrie în cartea telefonică pot solicita, de la orice punct
de vânzare RCS&RDS, formularul de înscriere. Documentul poate fi descărcat
şi de pe site-ul companiei.

Claudia Curta