Caraş-Severin, Romania

CARANSEBEŞ – Faimoasa centură de ocolire a Caransebeşului ar trebui să fie gata la finele acestei luni.Aproape două săptămâni mai au de suportat locuitorii Caransebeşului traficul rutier de mare tonaj pe străzile din interiorul municipiului. Asta, dacă e să ne luăm după noul termen limită acordat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România firmei Copisa pentru finalizarea lucrărilor la centura ocolitoare.

Potrivit oficialilor CNADNR, dacă iniţial circulaţia ar fi trebuit reluată la finele lunii mai, constructorul a mai primit o păsuire de două luni, noul termen de finalizare a lucrărilor fiind 27 iulie. Reprezentanţii CNADNR nu au precizat însă şi care sunt motivele acestei noi amânări, însă, cel mai probabil, aceasta a fost cauzată de faptul că lucrările sunt gata în proporţie de doar 50-60 la sută.

Firma constructoare s-a axat în ultima perioadă pe remedierea problemelor apărute în primăvara acestui an la rigolele de scurgere, pe finalizarea şi semnalizarea corectă a sensurilor giratorii, principala problemă rămânând stratul de uzură care trebuie turnat pe cei 12 kilometri ai şoselei. În aceste condiţii, nu ar fi exclus ca nici termenul de 27 iulie să nu poată fi respectat de executantul lucrărilor.

În tot acest timp, rămân afectaţi locuitorii de pe cel puţin zece străzi din municipiu, care suportă zi şi noapte praful şi zgomotul produse de TIR-urile ce tranzitează capitala gugulanilor. Trebuie precizat că varianta de ocolire a Caransebeşului, o lucrare de peste 30 de milioane de euro, nu a fost încă recepţionată de CNADNR.

Lidia Almăjanu

9 Comments

  1.  lucrare tipic romaneasca….termene nerespectate…bani cheltuiti peste masura

  2.  au vrut sa traga teapa…..sa ia banii si sa plece….au crezut ca va tine macar 2 ani cat este in garantie….dar nu a tinut nici o iarna…..rusine

  3.  Am trecut astazi acolo, in zona Uzinei Caromet, am mers 1 km spre iesire din oras nu am vazut nici un lucrator – nu realizez cum de s-a putut deteriora in halul acesta -parca este realizat din nisip si pamant ! Trebuie destituit Directorul de la Drumuri si trebuie schimbat constructorul ! IMEDIAT !

  4.  e gata in 2 saptamani???poate 2 luni…la intersectia cu drumul spre Muntele Mic e un dezastru..e praf totul ,si la propriu si la figurat.si bineinteles ,nu lucreaza nimeni,sunt doar 2 semafoare inutile care incurca circulatia.trec zilnic pe acolo,de 2 saptamani nu am vazut pe nimeni sa lucreze ceva asa ca probabil in celalalte 2 saptamani care vor trece tot asa va fi…oricum sa speram ca dupa ce va fi gata va tine asfaltul macar 6 luni.desi eu sunt sceptic in privinta asta.

  5.  daca astia reusesc sa asfalteze 12 km in 10 zile sunt tari de tot…nu ca nu s-ar putea,dar la ritmul lor nu prea as crede.stati linistiti,la noi nu se intampla miracole.

  6.  Centura Caransebes trebuia construita si legata prin noduri rutiere de DN58 Caransebes-Resita pe care este un trafic mai intens decat Caransebes-Hateg deoarece Resita este resedinta de judet si are singura vama de interior, dar ce capete luminate avem nu ne mai mira nimic. Traficul greu este mai intens spre Resita prin care se face si legatura spre Vama Moravita via Bocsa fiind traseu mai scurt decat prin Timisoara si este folosit de tiristi pentru a iesi din tara spre Serbia dar cine sa gandeasca?!?

    •  poate tu ai avea dreptate dar uiti un singur lucru…probabil au avut mai multi de castigat daca trecea pe unde trece acum,terenuri,etc…la noi fiecare trebuie sa aibe un mic(mare) profit altfel nu merge treaba.

  7.  „probleme aparute la rigole”?pai ce probleme sa aiba bietele rigole cand nici macar nu erau facute???de abia din primavara asta sau apucat sa le faca dupa ce au turnat asfaltul.au crezut ca merge treaba si fara rigole dar se pare ca au facut rahatul praf si au fost urecheati.cum e posibil ca dupa ce ai terminat de asfaltat o sosea sa incepi sa aduci balast sa tasezi drumul iar si sa o reasfaltezi???oare banii astia de unde sunt?oricum cineva ar trebui sa plateasca pentru ce se intampla.

Adaugă comentariu