REŞIŢA – Consilierii judeţeni au aprobat în şedinţa recentă documentaţia necesară pentru scoaterea, din nou, la licitaţie a serviciilor de operare a centrului de management integrat al deşeurilor şi a staţiilor de transfer din judeţ.
„Documentaţia trebuie aprobată pentru a fi în regulă şi a nu avea probleme. La prima licitaţie nu s-a prezentat niciun ofertant pentru colectarea şi transportul deşeurilor în unele zone din judeţ, iar asta a presupus recalibrarea şi regândirea criteriilor de atribuire. De exemplu, s-a constatat că studiile de oportunitate au fost făcute pentru o populaţie aferentă anului 2008, adică pentru 326.628 de locuitori, ori acestea trebuie făcute pentru populaţia raportată la recensământul din 2011, adică pentru 295.579 de locuitori. Pentru delegarea activităţii de operare a Centrului de la Lupac şi a staţiilor de transfer am primit o serie de cereri de clarificare. Trebuie reluate procedurile de licitaţie. Riscăm să finalizăm deponeul, care este un obiectiv de mare anvergură şi invit pe oricine vrea să se convingă de acest lucru să meargă la Lupac, şi să nu avem operatori care să se ocupe de colectare şi transport“, a precizat vicepreşedintele CJ, Ilie Iova.