CARANSEBEȘ – După ce rețelele de socializare s-au inflamat marți, la apariția unor imagini din Spitalul Municipal de Urgență Caransebeș, cu o pacientă căreia nu i s-ar fi schimbat pansamentele, fapt reclamat de fiica acesteia, conducerea unității spitalicești a reacționat.
Fiica bătrânei a acuzat faptul că mamei sale nu i s-au schimbat pansamentele de mai multe zile. „Mama mea este pacientă la spitalul din Caransebeș, așa este tratată, nu a fost schimbată la picior de vineri de când am internat-o. Doamnelor asistente, cum vi se pare acest tratament?”, a întrebat Simona Mariana Hrușcă în postarea sa.
Conducerea Spitalului Municipal de Urgență Caransebeș susține însă că lucrurile nu stau tocmai așa. Potrivit managerului spitalului caransebeșean, medicul Ionuț Mihăilică, femeia, pacientă a doctorului Happy Singh, a primit tratamentul cuvenit, pansamentele fiind schimbate chiar de către acesta, fapt recunoscut și de pacientă. „Mi s-a schimbat pansamentul în toate zilele, nu până la ultimul fir. Sigur mi s-au schimbat pansamentele, că nu am de ce să mint, dl doctor mi le-a schimbat, la ambele picioare. Pansamentul a fost tot sânge, de azi noapte, de aceea când a venit fiica mea s-a speriat”, a spus femeia într-un dialog cu managerul Mihăilică.