Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – Un investitor străin este interesat să transporte mărfuri şi materie primă pe calea ferată Anina-Oraviţa.

Sorin Frunzăverde, preşedintele Consiliului Judeţean, i-a convocat vinerea trecută pe parlamentarii de Caraş-Severin pentru a discuta şi evalua „zona Aninei, o zonă destul de defavorizată economic. Trebuie să vină şi parlamentarii cu soluţii la rezolvarea problemelor acestui oraş”. Şeful judeţului spunea că un investitor străin vrea să achiziţioneze la Anina o suprafaţa mare de teren, pe care să construiască o uzină electrică şi o fabrică de peleţi. „Omul vrea să transporte materia primă şi produsul finit pe calea ferată Anina-Oraviţa însă este nevoie de investiţii pe anumite segmente ale acestui tronson, pentru a putea face faţă unei anume cantităţi de mărfuri. Zilele următoare, la Timişoara, investitorul şi cei de la Regionala CFR se vor întâlni pentru a analiza concret situaţia, pe baza unui raport prezentat de investitor”, a spus Frunzăverde.

Pentru a înlătura tot felul de zvonuri apărute în presă privind închiderea Semmering-ului, preşedintele CJ a mai adăugat că „acest obiectiv nu se va închide chiar dacă nu va fi investitorul respectiv să transporte marfă, chiar dacă la ora actuală media de călători este de patru pe zi. Vom ajuta financiar şi mai trebuie găsite surse de venit. Chiar dl. deputat Benga spunea, în cadrul întâlnirii, o chestie interesantă vizavi de faptul că elevii din judeţul nostru au văzut toată ţara mai puţin locurile frumoase din Caraş-Severin, mai puţin această cale ferată. Poate pe viitor, cu sprijinul şcolilor, se vor face acţiuni în acest sens”.

Nina Curiţa

4 Comments

    • e vorba de o medie, degeaba sunt intr-o zi si la un tren 20 daca alte zile e gol trenul. si pe bune e tare gol, mai ales iarna cand sti la ce ora pleaca, dar nu sti la ce ora ajunge!

Adaugă comentariu