Caraş-Severin, Romania

REŞIŢA – Începând de marţi, 9 iulie, CET 2010 a sistat serviciul de furnizare a apei calde în sistem centralizat, situaţie care se va prelungi până în 30 august inclusiv.

Decizia a fost luată pentru ca societatea să poată efectua lucrările de întreţinere a sistemului, ţinând cont că este perioada concediilor şi a vacanţelor, pe durata căreia consumul de apă caldă este redus, potrivit reprezentanţilor operatorilor de termoficare.

6 Comments

  1. Stie cineva un nr.de telefon valid ce apartine de CET?Pesite am gasut dar nu merg.As dori sa stiu daca se poate umbla la calorifere in vederea schimbarii(daca e golita coloana)

    • era pe vremuri – ca am avut intelepciunea de pe urma sa ma debransez cu ultima factura de peste 500 lei la o camera!!! si reparatii de peste 2 luni vara sia lte nspe mii de intreruperi !!!!! – era operabil, dar cu un barbat obraznic ce raspundea la telefonul 0255/215743

  2. ok,ms Ion, dar e nul nr.Debransarea se va face fara doar si poate,asa am convenit cu noul chirias.Cei vechi au platit asta iarna cca 500 roni toate utilitatile la scara,enorm.Si eu sunt debransa tde mai bine de 8 ani si n-am regretat deloc,am colegi care si-au bagat caldura pe orizontala,robineti si tot tacamul,dar e un mare fas,plus ca apa calda se opreste normal si e la ratie.Probabil acum cu pauza asta de 2 luni pt. asa-zisele revizii se poate umbla si la coloana de caldura

    • Wow Petru,la asta chiar nu m-am gandit.Acum serios vorbind,de unde crezi ca am luat nr.de telefon(chiar cele ce tin de dispecerat termoficare,care nu functioneaza),din pagini aurii sau cartea de tel??Nu,chiar de pe siteul cu pricina.Probabil ca sunt luati de val cu marea revizie

Adaugă comentariu